Gå til innhold

Prevensjon? Dere som har vært gjennom ivf.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp fått vår ivf gutt 😀

Men usikker på hvilken prevensjon jeg skal begynne på. Vet ikke om jeg vil gå på hormonerer.

Erfaringer med kobberspiral?

Dere som har vært gjennom ivf. Går dere på prevensjon?

Her har mannen dårlig kvalitet. Vi prøvde selv i 2 år uten en eneste positiv test. Glemte å spør klinikken om sjansen for klaff på egenhånd. Å på 6 ukers kontrollen ble ikke prevensjon nevnt. Så jeg glemte det da legen var litt stressa. Sist så spurte legen om jeg hadde tenkt på det..

Anonymous poster hash: 2ba23...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var fjennom ivf av samme grunn. Vi fekk ein overraskelsesbaby 20 mnd etter første. Ville definitivt brukt prevensjon om du ikkje ønskar to tette (noko vi gjorde, om enn ikkje så tett).

Skrevet

Vi var også gjennom ivf av samme grunn som dere. Jeg ble riktignok gravid en gang på egenhånd før ivf barnet men den mistet vi. Vi lot det bare stå til etter fødselen. Skulle jeg bli gravid så var graviditeten selvfølgelig velkommen. Samtidig hva var odsen for å lykkes to ganger på egenhånd når mannen har så utrolig dårlig kvalitet. Nå er barnet vårt 7 månder å jeg er 10uker på vei med vår lille overraskelse 😊.

Anonymous poster hash: ddd92...029

Skrevet

For oss er det ikke aktuelt med flere barn nå, så jeg bruker p-piller for sikkerhets skyld, selv om jeg mest sannsynlig ikke har eggløsning i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 4418a...b02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...