Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg fikk satt inn hormonspiral for 1 og 7 mnd siden. Mistet menstruasjon med en gang og det var rett og slett deilig. For fem uker siden fikk jeg sterke smerter i nedre del av magen. Og begynte å småblø. Gikk til legen og fikk påvist uvi. Tok en kur. Men sluttet ikke å blø. Den første tiden var det bare litt så kunne gå med truseinnlegg. Noen dager kom det ikke blod i det hele tatt. For to uker siden måtte jeg kjøpe inn bind for første gang på over et år. Var som vanlig mensen. Bare den har vart i to uker. Men siden i går har jeg blødd masse. Kommer også store klomper med levret blod. Jeg må skifte bind alt fra 10-30 min maks 2 timer. Har også sterkere mensensmerter. Må på do ofte å nærmest tisse ut blod. Og da kjenner jeg også det kommer ganske store klomper. Hva i alle dager er det som har skjedd, kan det være pga hormonspiralen. Teller ned timer til jeg kan ringe legekontoret i mårra. For slik som det er nå kan jeg ikke bevege meg for da blør jeg så kraftig at det renner over rett og slett. Bindet klarer ikke suge opp alt og jeg kjenner det går nedover lårene. Usj Anonymous poster hash: 46e01...91b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Ring legevakten! Anonymous poster hash: a8930...355
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Kan de fjerne hormonspiralen på legevakten da? Andre som har opplevd at den har fungert godt lenge for så å få problemer? Sjekket foresten med innvendig ultralyd for fem uker siden om den satt der den skulle. Og det gjorde den. Anonymous poster hash: 46e01...91b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Nei det gjør de nok ikke. Men de kan sende deg videre til gyn. Hvis du er så sikker på at det er spriralen som er grunnen kan du jo vente. Men kan jo være mye annet som kan være akutt. Jeg hadde ikke gamblet på det. Lykke til! Anonymous poster hash: a8930...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå