Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg har veldig lyst til å bestille meg en kjole, men er veldig usikker på størreslsen. Jeg bruker vanligvis M/38. På siden jeg vil bestille fra står det at man anbefales å bestille en størrelse større enn man vanligvis bruker. Kjolen finnes ikke i større enn M på lager. Blir det for lite, tror dere? (Ja, forstår at i følge siden bør jeg bestille L, men vil gjerne høre endres erfaring.) Anonymous poster hash: 7671c...f36
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Tror den kommer til å passe deg bra. Jeg har noen kjoler fra de, og de er str. L, og de passer meg fint. Jeg er str. L/ 42. Anonymous poster hash: 45541...769
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 De er smale over brystet, så om du er barmfager så bør du gå opp en str. Jeg må opp en str i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 De er smale over brystet, så om du er barmfager så bør du gå opp en str. Jeg må opp en str i alle fall. Hm, da spørs det vel om jeg muligens burde hatt L, ja. Jeg er ganske fyldig i brystpartiet. Synd at M var den største de hadde Anonymous poster hash: 7671c...f36
Graciegirl Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Min erfaring med Desigual er at man bør prøve hvert plagg på fordi størrelsen varierer så mye. Anbefaler deg å prøve ulike typer plagg i en butikk, dersom det finnes forhandler der du bor, for å se hvordan gensere sitter, hvordan kjoler sitter etc. Jeg er gjerne størrelse L/42 til vanlig. Kjolene til Desigual må jeg ofte opp en størrelse, til XL. Enig i at kjolene er trange over brystet. Syns også de ofte er smale over det hele. Topper har jeg kjøpt i alt fra M til XL, avhengig av snitt. Gensere har jeg gjerne i min vanlige størrelse, L. Har ikke prøvd særlig av buksene deres, men syns de er små i størrelsen. Jakker passer enten i min vanlige størrelse eller en størrelse større. Liker Desigual veldig godt, klær jeg blir i godt humør av
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Kommer an på hvilkent snitt du går for og type stoff. Jeg er str 40 og passer fint M. Anonymous poster hash: b10ea...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå