Gå til innhold

Hvordan er størrelsene til Desigual?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bestille meg en kjole, men er veldig usikker på størreslsen. Jeg bruker vanligvis M/38. På siden jeg vil bestille fra står det at man anbefales å bestille en størrelse større enn man vanligvis bruker. Kjolen finnes ikke i større enn M på lager. Blir det for lite, tror dere? (Ja, forstår at i følge siden bør jeg bestille L, men vil gjerne høre endres erfaring.)

Anonymous poster hash: 7671c...f36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den kommer til å passe deg bra. Jeg har noen kjoler fra de, og de er str. L, og de passer meg fint. Jeg er str. L/ 42.

Anonymous poster hash: 45541...769
Skrevet

De er smale over brystet, så om du er barmfager så bør du gå opp en str. Jeg må opp en str i alle fall. 

Skrevet

De er smale over brystet, så om du er barmfager så bør du gå opp en str. Jeg må opp en str i alle fall. 

Hm, da spørs det vel om jeg muligens burde hatt L, ja. Jeg er ganske fyldig i brystpartiet. Synd at M var den største de hadde :(

Anonymous poster hash: 7671c...f36

Skrevet

Min erfaring med Desigual er at man bør prøve hvert plagg på fordi størrelsen varierer så mye. Anbefaler deg å prøve ulike typer plagg i en butikk, dersom det finnes forhandler der du bor, for å se hvordan gensere sitter, hvordan kjoler sitter etc. 

Jeg er gjerne størrelse L/42 til vanlig. 

Kjolene til Desigual må jeg ofte opp en størrelse, til XL. Enig i at kjolene er trange over brystet. Syns også de ofte er smale over det hele. 

Topper har jeg kjøpt i alt fra M til XL, avhengig av snitt. 

Gensere har jeg gjerne i min vanlige størrelse, L. 

Har ikke prøvd særlig av buksene deres, men syns de er små i størrelsen. 

Jakker passer enten i min vanlige størrelse eller en størrelse større. 

Liker Desigual veldig godt, klær jeg blir i godt humør av :) 

Skrevet

Kommer an på hvilkent snitt du går for og type stoff.

Jeg er str 40 og passer fint M.

Anonymous poster hash: b10ea...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...