Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Skjønner ikke det jeg! Men jeg vil lære det!! Har googla å leita på nett, men finner ikke en grei måte å bruke i hverdagen, så da lurer jeg på; noen som har gode tips til meg? Takker for svar:) Anonymous poster hash: 0224d...232
amandine Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Bruk for eksempel Grete Roede på nett? Etter en tid med veiing og notater har du det meste i hodet og du lærer deg hvor du faller på glattisen..
TPK Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Det finnes flere apper, f.eks Lifesum og Myfitnesspal. Der registrerer du alt du spiser. Du bør investere i en kjøkkenvekt så du lærer deg hvor mye ting veier. I begynnelsen bør du veie alt. Ellers kan jeg anbefale vektklubb.no, men det koster penger.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Man kan gjerne telle kalorier, men husk at en kalori ikke bare er en kalori. Noen typer mat har også negative kalorier, altså en teori om at kroppen bruker mer energi på å forbrenne maten enn hva den inneholder av kalorier. Annen mat har såpass mye fiber at kaloriene ikke blir absorbert fullstendig, men passerer i fordøyelsen. Grethe roede har en fin matregistreringsside, men da må du registrere deg. Det kan gjøres gratis. Anonymous poster hash: a8ce8...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå