Gå til innhold

Lavkarbospørsmål : Dere som spiser egg og bacon til frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye egg og bacon spiser dere, og har dere noe annet til?

Jeg synes ikke det metter så mye og lenge.

Anonymous poster hash: 01a4a...198
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sleng på en avocado, så metter det bra. 

Anonymous poster hash: 66d28...eb2
Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Det er ikke ofte jeg spiser det til frokost. Men skal jeg ha det så blir de 2 egg, 2-3 striper med bacon, litt ost og litt grønnsaker.

Skrevet

Prøv chia grøt heller! Nydelig!! Og metter mye

Anonymous poster hash: 6b397...f4d

Skrevet

Du må spise grønnsaker ved siden av, Hi.

Hvis jeg spiser egg og bacon blir det to egg, 2-3 striper bacon, salat, agurk, paprika, løk, kanskje litt avokado.Jeg bruker da olivenolje på grønnsakene også.

Anonymous poster hash: 8aa01...6e6
Skrevet

Spiser to egg og 4-5 baconskiver. Har majones på egga. Har som regel 4 osteskiver og en halv avokado ved siden av. Dette spiser jeg i 6-tiden hver morgen og er mett til middagstider rundt 16-17

Anonymous poster hash: 90919...1e8

Skrevet

Prøv chia grøt heller! Nydelig!! Og metter mye

Anonymous poster hash: 6b397...f4d

Hva lages den av, og hva har du på?

Skrevet

Spiser to egg og 4-5 baconskiver. Har majones på egga. Har som regel 4 osteskiver og en halv avokado ved siden av. Dette spiser jeg i 6-tiden hver morgen og er mett til middagstider rundt 16-17

Anonymous poster hash: 90919...1e8

Det hørtes jo strålende sunt ut...

Anonymous poster hash: 8c2b7...7fa

Skrevet

Det kan være en idé å sette det inn i hva daglig nitritt og rødt kjøtt gjør med tarmene, og kreftrisikoen. Om man skal leve på høyfett-lavkarbo-kosthold bør man få fett fra andre kilder enn rødt kjøtt, gjerne fra avokado og nøtter, og spise mer fisk og kylling.

Anonymous poster hash: 809ca...6f5

Skrevet

Det kan være en idé å sette det inn i hva daglig nitritt og rødt kjøtt gjør med tarmene, og kreftrisikoen. Om man skal leve på høyfett-lavkarbo-kosthold bør man få fett fra andre kilder enn rødt kjøtt, gjerne fra avokado og nøtter, og spise mer fisk og kylling.

Anonymous poster hash: 809ca...6f5

Hvis det er meg du sikter til, så er bekymringen din helt grunnløs. Spiser lite rødt kjøtt, mest fisk og kylling og masse grønnsaker

Hi

Skrevet

Kanskje jeg spiser et halvt egg og en baconskive. *grøss* Når jeg var ung og dum og oppdaget LCHF gjorde jeg den store feilen å spiste kun egg og bacon til frokost. Blæh, klarer ikke å få det i meg uansett hvor sulten jeg er..

Anonymous poster hash: 1a7ab...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...