Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hvor har dere møtt han? Har nå vært "singel" i fire måneder, og er på ingen måte klar for å treffe noen, eller gå inn i et nytt forhold Det jeg ser er a de rundt meg som har truffet noen har gjort dette via tinder, match.com osv.....Dette er overhodet ikke min greie, så lurer derfor på hvor i all verden jeg vil finne "mannen i mitt liv"? Har forøvrig kun vært sammen med eksen, så har ikke stor erfaring på datingområdet Anonymous poster hash: 2f209...688
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jobb, studier, fritidsaktiviteter (egne eller barns). Anonymous poster hash: 1b1a0...73e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 "Ikke din greie"? Altså, om du vil møte mannen i ditt liv bør du se på forskjellige steder, nettet kan være et mulig sted. Mannen og jeg traff hverandre på fest med felles venner men det er ikke alle som er så heldige. Om du ikke er på fester og lignende med mange single menn i riktig alder og av riktig "type" for deg, eller ellers er på steder du kan treffe disse mennene hjelper det fint lite at "tinder og match ikke er noe for deg". Om du er på tinder eller match i noen uker og du ender opp med å møte mannen i ditt liv da? tenk på det sånn. Dere kan jo holde det som en hemmelighet at dere møttes der om du synes det er megaflaut Anonymous poster hash: 1ef12...dc1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 "Ikke din greie"? Altså, om du vil møte mannen i ditt liv bør du se på forskjellige steder, nettet kan være et mulig sted. Mannen og jeg traff hverandre på fest med felles venner men det er ikke alle som er så heldige. Om du ikke er på fester og lignende med mange single menn i riktig alder og av riktig "type" for deg, eller ellers er på steder du kan treffe disse mennene hjelper det fint lite at "tinder og match ikke er noe for deg". Om du er på tinder eller match i noen uker og du ender opp med å møte mannen i ditt liv da? tenk på det sånn. Dere kan jo holde det som en hemmelighet at dere møttes der om du synes det er megaflautAnonymous poster hash: 1ef12...dc1 Jepp, jeg synes faktisk det er megaflaut har kanskje noe med alderen å gjøre, ikke vet jeg. Føler bare at slike datingsider er upersonlige, og at det er mye "rusk" der. Kan hende jeg endrer menig etterhvert som jeg faktisk har lyst til å treffe noen, men nå er jeg absolutt ikke på leting Er egentlig bare litt nysgjerrig siden jeg har havnet i en ny og uvant situasjon etter et halvt liv sammen med en jeg trodde jeg skulle være hele livet med.... HI Anonymous poster hash: 2f209...688
Stina <3 Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Vi møttes på en fest. Kjærlighet ved første blikk 😍
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Vi møttes på en fest. Kjærlighet ved første blikk Så bra Da er det håp for en stakkar HI Anonymous poster hash: 2f209...688
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 På jobb. Anonymous poster hash: 3dbbb...bc0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Møttes via felles kjente, den nye kjæresten til et familiemedlem inviterte til fest og der møttes vi. Anonymous poster hash: d1cfe...13a
Lammeskanken Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Møtte min på byen.. var ment som en one night stand, men ble visst mer ut av det, og angrer ikke ett sekund 😍
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Ikke det du vil høre, men møtte han på sukker. Sukker var forøvrig veldig gøy den korte tiden jeg holdt på med det. Selvsagt rare folk der også, men man ble nesten litt hekta på det. Anonymous poster hash: c70b0...0f6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Møttes via kjente. Ble slutt etter 2 år da. Og nå har jeg datet en mann en stund. Og av alle flaue ting, vi møttes på nettsiden nakenprat. Anonymous poster hash: 20961...c85
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Takk for svar damer Da er det håp for ei singel dame på snart førti Skal ikke si at jeg aldri kommer til å bruke datingsider, men er ikke på jakt etter en mann akkurat nå.....Tror at den rette dukker opp på en eller annen måte når en minst venter det Får nyte litt tid for meg selv en stund først! HI Anonymous poster hash: 2f209...688
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Møtte min på fritidsaktiviteten til min datter😊. Anonymous poster hash: f0a93...9f8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Jeg møtte mannen min på nettet, hadde begynt å tro at jeg ville bli singel resten av livet. Men det var der han "ventet" på meg Anonymous poster hash: 1e0ce...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå