Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg har forstått det sånn at vist jeg velger 8å% dekningsgrad i permisjonen så vil også far sin lønn bli 80 % ved hans permisjon. Men hva om han velger tisdskonto? Permisjon 2 dager i uka... Hvordan regnes lønna ut da? Fortsatt 80 ? Jeg har ingen jobb å gå tilbake til etter permisjonen. Om jeg ikke får ny jobb må jeg i verste fall søke om arbeidsledighet trygd. Om jeg da har 80 % lønn i permisjonen vil trygda regnes utfra dette? Eller vil det regnes utfra hva jeg faktisk tjente før permisjon? Håper noen har svar til meg Anonymous poster hash: 3b8d8...13a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Dagpenger blir ut fra permisjonspengene. Anonymous poster hash: e7fb4...c79
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Far får 80, og det spiller ingen rolle hvordan han tar det ut. Dagpenger vil da bli ca 63% av 80%, siden det baserer seg på inntekt under permen. Anonymous poster hash: a3e79...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå