Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Samboeren min har vært ute forrige helg og møtt på en eks av meg som pratet alt annet enn fint (var ikke noe særlig pent brudd). Denne eksen ble irettesatt av samboer ifølge han selv, så det sang, for de stygge tingene han sa om meg (men samboer syntes av en eller annen grunn at det var viktig å fortelle meg akkurat HVILKE ting han sa). Nå i helga er han ute igjen, og da drar han ut med denne eksen min for å samle mer skitt om meg? Hva faen? Må sies at flere i hans omgangskrets ikke liker meg og har slengt masse usann dritt om meg lenge, og han trodde 100 % på dem, ble nesten brudd mellom oss på grunn av det. Og nå fortsetter han? Har lyst til å hive han ut når han kommer hjem imorgen en gang. Føler at lojaliteten er brutt såpass mye nå. Hvem i huleste spør og graver en bitter eks om masse dritt angående din partner og mor til dine barn, for så å fortelle partneren hva denne eksen sa? Anonymous poster hash: 4c026...a28
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Der hadde grensa gått for meg. Han høres psykisk stk ut, gå før det blir værre Anonymous poster hash: 3f586...d07
Hjertesprett Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Dette høres jo helt merkelig ut? Jeg hadde hatt en alvorlig samtale med ham imorgen! Lykke til, håper ting ordner seg <3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Dette ble litt for fjortis for meg... Anonymous poster hash: bae08...66f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Der hadde grensa gått for meg. Han høres psykisk stk ut, gå før det blir værre Anonymous poster hash: 3f586...d07 Vet ikke om han er psykisk syk, men han mangler totalt respekt for meg ihvertfall Anonymous poster hash: 4c026...a28
Gjest Antarctica Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Der hadde grensa gått for meg. Han høres psykisk stk ut, gå før det blir værreAnonymous poster hash: 3f586...d07 Vet ikke om han er psykisk syk, men han mangler totalt respekt for meg ihvertfall Anonymous poster hash: 4c026...a28 Da bør han seriøst ha noen veldig gode egenskaper ellers også...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Det virker som om han samler informasjon for å gjøre det slutt med deg. Da kan han "gjemme" seg bak at "andre" mener du er slik, og at han ikke kan være sammen med en "slik". Han høres forferdelig feig ut, jeg tror han gjør det for å få til et brudd, enten at han samler informasjon fra andre, eller at han håper å gjøre deg så forbanna at du slår opp, da slipper han å ha det på seg at han slår opp... Du får ta en alvorsprat med ham og se om du gidder mer. Samboeren din virker forferdelig umoden og lite lojal overfor deg. Anonymous poster hash: 2ba2c...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå