Gå til innhold

kraftige eggløsningssmerter, eller.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Smerte!!!! Begynte på ettermiddagen idag, med smerter på høyre side av korsryggen. Iløpet av kvelden har det og blitt vondt i høyre hofte, rumpeball og kjønnsleppe. Er smertefullt å sitte, så når jeg måtte sitte litt istad tok jeg den bløteste puta jeg har, under rumpa... smerten stråler ned fra hofta til omtrent midten av låret og.. +den "vanlige" menssmertefølelsen i magen (men dobbelt så ille) har i tillegg mye eggløsningsslim nå.

Fikk barn for tre år siden, siden har det blitt gradvis verre for hver måned.

(Prøver ikke å bli gravid, ikke er det noen mulighet for det heller da jeg ikke har hatt sex i det hele tatt på over 3,5 år 😂)

Noen som vet hva dette kan være? Skal til legen på mandag for noe annet, skal selvfølgelig ta opp dette og da. Bare ligger våken pga smertene nå, så lurer på om noen andre har opplevd det??

Endret av Cherries
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og hatt mye vondt under el etter jeg fikk barn. Det varer kun en dag/kveld, og noen ganger tar jeg faktisk smertestillende fordi det er så vondt. Er som kraftige menssmerter, bare på en side.

Anonymous poster hash: 130e2...8bc
Skrevet

Jeg og har slike smerter, både før mens og før eggløsning. Legen sier det er hormonelt. Klarer ikke å sove uten smertestillende, da det kjennes i hele bekkenet og ned i beina i tillegg. Var dessverre ikke noe å Gjør. ...

Anonymous poster hash: e4b97...727

Skrevet (endret)

Må ta smertestillende jeg og. Idag skal jeg sitte lenge i bil, gjett om jeg gleder meg! Eller ikke.

Var nesten smertefritt da jeg våkna, men etter ca en halvtime var det like ille igjen...

Hvis det ikke er noe å gjøre med det, må jeg få no smertestillende på resept, for er så vondt at jeg nesten griner....

Endret av Cherries
Skrevet

Dette hørtes voldsomt ut! Jeg har også eggløsningssmerter og tar noen ganger naproxen (anbefales om du ikke har prøvd). Får isjaslignende smerter, smerter der hvor eggstokken sitter og blir ofte kvalm og svimmel. Men ikke som du beskriver.. God bedring :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...