Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Blitt sammen med samboer.Aldri vært den store forelskelsen!Vi er alt for ulike!Han har alt for mye bagasje!Jeg gråter hver dag!Vi har barn sammen, og derfor er jeg her.Flere i samme synkende båt?? Anonymous poster hash: a68d7...6ec
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Blitt sammen med samboer.Aldri vært den store forelskelsen!Vi er alt for ulike!Han har alt for mye bagasje!Jeg gråter hver dag!Vi har barn sammen, og derfor er jeg her.Flere i samme synkende båt?? Anonymous poster hash: a68d7...6ec Hvor er du om 5 år? Er du enda sammen med denne mannen? Ta grep <3 det er en hard og tung prosess, men du KAN ikke fortsette sånn... Ditt barn trenger en lykkelig mamma <3 , og du fortjener væe lykkelig du og Anonymous poster hash: 672f9...bb0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Slik som hun sier over Klem <3 Anonymous poster hash: b6451...b68
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Å så snille dere er😢Ekstra tøft med nyfødt i hus, null alenetid sammen eller hver for seg😢Jeg er rådløs Anonymous poster hash: a68d7...6ec
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Vet ikke hvorfor, men hver jul når jeg pynter til jul tenker jeg"kommer jeg til å pynte flere ganger til jul her??"...uff...flere år har gått Anonymous poster hash: a68d7...6ec
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Å så snille dere erEkstra tøft med nyfødt i hus, null alenetid sammen eller hver for segJeg er rådløs Anonymous poster hash: a68d7...6ec <3 Anonymous poster hash: 672f9...bb0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Takk💕 Anonymous poster hash: a68d7...6ec
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Sånn hadde jeg det også med eks-samboer. Fryktelig mye bagasje men mente selv det bare var de rundt han som hadde tatt skade av det, ikke han selv. Han brukte mye energi på å planlegge hvordan å oppføre seg slik at andre oppfattet han som 'normal'. Men egentlig var han altfor preget dessverre. Jeg gikk til slutt og han flyttet hjem til Bergen. Håper det ikke er han du har funnet deg... 😁 Anonymous poster hash: 2b4d2...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå