Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 - og gått opp 5 kilo Har kost meg ja... men ikke så deilig nå som magen henger og slenger uansett bukse. Kun joggebukse som er ok Ja, er på 4 dag uten grapsemat og godterier... Håper ikke jeg må vente 5 uker før kiloene er av igjen? Hva tror dere? 5 uker uten nooooe kos? Jajja.... får fortsette med mine 5 små måltider med sunn mat - er jo godt det og.... Hilsen sulten anonym Anonymous poster hash: 5ba82...7c6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Her er det helt likens, det føles forferdelig. Må trening til for min del (i tillegg til kun sunt kosthold.) Må få vekk sukkeravhengigheten min først og fremst, så kommer vel kostholdet i gang og mindre lyst på søtsaker. Lykke til! Anonymous poster hash: cf18e...0ba
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Her er det helt likens, det føles forferdelig. Må trening til for min del (i tillegg til kun sunt kosthold.) Må få vekk sukkeravhengigheten min først og fremst, så kommer vel kostholdet i gang og mindre lyst på søtsaker. Lykke til! Anonymous poster hash: cf18e...0ba HI: Ja, det gjør seriøst VONDT Har sååååå lyst på noe godt... Trøster meg foreløpig med Pepsi Max, vet det heller ikke er så knakande bra, men MÅ liksom ha noe søtt på tunga... Anonymous poster hash: 5ba82...7c6
uanonym Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Samme her. Trøster meg med at feriekiloene er lettere å få av enn dersom har sittet på kroppen lenge. Ned ett kg på fem dager nå.
TPK Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Samme her. Jeg har meldt meg inn i vektklubb.no. men jeg har mye mer som skal av også... Det er nok mye vann i kroppen etter så mye chips, så det bør gå fort med dine fem kg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Synes du er heldig som kun har lagt på deg 5 kg. Chips og sjokolade hver kveld hele sommeren hadde blitt minst 10 kg ekstra på meg.... Anonymous poster hash: f0caf...c49
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 Jeg har gått ned 6 kilo i sommer jeg. Men hadde jeg spist som deg, så hadde jeg gått opp 10 kilo vil jeg tro. Og de siste kiloene jeg har gått ned, er fordi jeg sliter sånn med store smerter i magen, og klarer ikke å spise mye. Nå trenger jeg og gå ned litt da, så greit det. Men vil finne ut hvorfor jeg har så mye smerter. Hjelper heller ikke at alle på ene siden i familien har dødd av tarmkreft. Anonymous poster hash: 3c60e...aa1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #8 Skrevet 9. august 2015 Bare 5 kilo? Det er jo helt villt i mine øyner Alt har lagt seg på magen Anonymous poster hash: 5ba82...7c6
Guttaboys Skrevet 9. august 2015 #9 Skrevet 9. august 2015 Jeg gikk opp 4 kg i ferien. Jeg har gått ned 3 av de denne uka.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #10 Skrevet 9. august 2015 Fatter ikke mennesker som ødelegger seg selv i løpet av sommeren. Det er verre å få kiloene av en på. Ikke skjønner jeg at man ønsker å spise sånn type mat hver eneste dag. Og i tillegg er du lei deg for at du gikk opp 5 kg? Var det uventet? Anonymous poster hash: d577d...098
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #11 Skrevet 9. august 2015 Hva med en oppdatering en gang i uken, så kan vi slå følge å se hvordan det går med vektnedgangen? Anonymous poster hash: cf18e...0ba
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #12 Skrevet 9. august 2015 Synes du er heldig som kun har lagt på deg 5 kg. Chips og sjokolade hver kveld hele sommeren hadde blitt minst 10 kg ekstra på meg.... Anonymous poster hash: f0caf...c49 Det kommer vel an på mengden...😋 Anonymous poster hash: 01d16...d82
Nissefisen Skrevet 9. august 2015 #13 Skrevet 9. august 2015 Lagt på meg 3kg og spiser kvikklunsj nå... Kjære meg😩😂
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #14 Skrevet 9. august 2015 Fatter ikke mennesker som ødelegger seg selv i løpet av sommeren. Det er verre å få kiloene av en på. Ikke skjønner jeg at man ønsker å spise sånn type mat hver eneste dag. Og i tillegg er du lei deg for at du gikk opp 5 kg? Var det uventet? Anonymous poster hash: d577d...098 Ødelegge? Vel.. jeg har jo kost meg halvt i hjel Angrer jo bittelitt... men gudd så skjønt det har vært!!! Sett film med mannen, spist og kost oss. Pizza har vi og hatt ganske så ofte Men nå er det over... det går bra... må bare få bort magen igjen Anonymous poster hash: 5ba82...7c6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #15 Skrevet 9. august 2015 Hva med en oppdatering en gang i uken, så kan vi slå følge å se hvordan det går med vektnedgangen? Anonymous poster hash: cf18e...0ba Ja, mulig... ehmm... godt man kan være anonyyyym! 77 kilo nå!!! Var jo ikke akkurat undervektig før sommeren men nå er magen virkelig ett problemo! Hilsen HI Anonymous poster hash: 5ba82...7c6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #16 Skrevet 9. august 2015 Fatter ikke mennesker som ødelegger seg selv i løpet av sommeren. Det er verre å få kiloene av en på. Ikke skjønner jeg at man ønsker å spise sånn type mat hver eneste dag. Og i tillegg er du lei deg for at du gikk opp 5 kg? Var det uventet? Anonymous poster hash: d577d...098 Ødelegge? Vel.. jeg har jo kost meg halvt i hjel Angrer jo bittelitt... men gudd så skjønt det har vært!!! Sett film med mannen, spist og kost oss. Pizza har vi og hatt ganske så ofte Men nå er det over... det går bra... må bare få bort magen igjen Anonymous poster hash: 5ba82...7c6 Vi har kost oss halvt i hjel vi også men det trenger ikke bety sjokolade og chips. Ikke rart du er overvektig fra før hvis kos er ensbetydende med godteri og feit mat. Vi har kost oss med pizza men ikke for ofte, deilig dempet fisk på grillen, vanlig grillmat etc. Og sett på filmer og spist deilig vannmelon, ananas, druer, jordbær.. Du får lære det å kose deg med mannen din uten at dagene må inneholde mat du tydeligvis legger på deg av. Er det verdt det? Her har vi en balanse som gjør at vi ikke trenger å få på slankekur etter sommeren og vi kan fortsette å kose oss utover høsten. Anonymous poster hash: d577d...098
Fandens Oldemor Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 Fatter ikke mennesker som ødelegger seg selv i løpet av sommeren. Det er verre å få kiloene av en på. Ikke skjønner jeg at man ønsker å spise sånn type mat hver eneste dag. Og i tillegg er du lei deg for at du gikk opp 5 kg? Var det uventet? Anonymous poster hash: d577d...098 Ødelegge? Vel.. jeg har jo kost meg halvt i hjel Angrer jo bittelitt... men gudd så skjønt det har vært!!! Sett film med mannen, spist og kost oss. Pizza har vi og hatt ganske så ofte Men nå er det over... det går bra... må bare få bort magen igjen Anonymous poster hash: 5ba82...7c6 Vi har kost oss halvt i hjel vi også men det trenger ikke bety sjokolade og chips. Ikke rart du er overvektig fra før hvis kos er ensbetydende med godteri og feit mat. Vi har kost oss med pizza men ikke for ofte, deilig dempet fisk på grillen, vanlig grillmat etc. Og sett på filmer og spist deilig vannmelon, ananas, druer, jordbær.. Du får lære det å kose deg med mannen din uten at dagene må inneholde mat du tydeligvis legger på deg av. Er det verdt det? Her har vi en balanse som gjør at vi ikke trenger å få på slankekur etter sommeren og vi kan fortsette å kose oss utover høsten. Anonymous poster hash: d577d...098 Skjønner HI godt, jeg. Tror ikke det er mange som "flesker til" med druer og bær når de skal kose seg med film. Vi pleier i alle fall å senke skuldrene og slappe av med det vi har lyst på når vi skal kose oss.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #18 Skrevet 10. august 2015 Fatter ikke mennesker som ødelegger seg selv i løpet av sommeren. Det er verre å få kiloene av en på. Ikke skjønner jeg at man ønsker å spise sånn type mat hver eneste dag. Og i tillegg er du lei deg for at du gikk opp 5 kg? Var det uventet? Anonymous poster hash: d577d...098 Ødelegge? Vel.. jeg har jo kost meg halvt i hjel Angrer jo bittelitt... men gudd så skjønt det har vært!!! Sett film med mannen, spist og kost oss. Pizza har vi og hatt ganske så ofte Men nå er det over... det går bra... må bare få bort magen igjen Anonymous poster hash: 5ba82...7c6 Vi har kost oss halvt i hjel vi også men det trenger ikke bety sjokolade og chips. Ikke rart du er overvektig fra før hvis kos er ensbetydende med godteri og feit mat. Vi har kost oss med pizza men ikke for ofte, deilig dempet fisk på grillen, vanlig grillmat etc. Og sett på filmer og spist deilig vannmelon, ananas, druer, jordbær.. Du får lære det å kose deg med mannen din uten at dagene må inneholde mat du tydeligvis legger på deg av. Er det verdt det? Her har vi en balanse som gjør at vi ikke trenger å få på slankekur etter sommeren og vi kan fortsette å kose oss utover høsten. Anonymous poster hash: d577d...098 HI her: Følte dette var trådens skjennepreken Men, det er godt med bær og... men også godt med sjokolade og chips + det er så enkelt. Bare åpne, så spise Anonymous poster hash: 5ba82...7c6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #19 Skrevet 10. august 2015 Fatter ikke mennesker som ødelegger seg selv i løpet av sommeren. Det er verre å få kiloene av en på. Ikke skjønner jeg at man ønsker å spise sånn type mat hver eneste dag. Og i tillegg er du lei deg for at du gikk opp 5 kg? Var det uventet? Anonymous poster hash: d577d...098 Fatter ikke mennesker som ikke tillater det selv å nyte livet litt! Anonymous poster hash: dbc1c...354
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #20 Skrevet 10. august 2015 Hver dag, i hvor mange uker? Her har jeg jobbet, så ikke mulighet og Gafle i meg på kveldene har litt extra fett uansett så skal melde meg på x-shape challenge via fb! Vi mauler i oss fredag og lørdager - må slutte med det! Anonymous poster hash: 253ce...dc6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #21 Skrevet 11. august 2015 Samme her. Spist godteri hver dag hele ferien. Kost meg skikkelig. Anonymous poster hash: 6d58f...f2d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #22 Skrevet 11. august 2015 Her også! Synd at alt som er godt skal være så fetende (nei, ikke prøv dere på å si noe annet, det ER faktisk sånn!) :-) Anonymous poster hash: bd8e3...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå