Gå til innhold

Jeg eller mannen som er urimelig her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen (eller samboer da, på riktig Dibbers siden vi ikke er gift) er misfornøyd med mitt utseende om dagen. Etter flere fødsler, som satt sine spor, så ser jeg ikke lenger ut som jeg gjorde da jeg var 20. Samboeren jobber borte MYE, og enkelte ganger så blir man igjen over helgen der han jobber fordi det er så tungvint å dra hjem, så han slapper heller av på hotell, besøker en kompis, går på museum og så videre. Da sitter jeg hjemme med flere småbarn, et av dem baby. Han går også ofte ut med venner her vi bor, drar på jakt hver høst. Han mener at jeg er utrent og burde bruke mer tid på utseende, slanke meg noen kilo og stramme opp. Spørsmålet er - hvor finner man tid, ork og motivasjon? Jeg er ikke overvektig, er 172 høy og veier 67 kilo. Har dessverre veldig delte magemuskler, og magen buler etter at jeg har spist. Ellers har jeg slanke bein og armer, litt fett under puppene (ammer) og ofte oppblåst i ansiktet på grunn av medisiner som gjør at man samler mye vann i kroppen. Hva synes dere? Er han urimelig som ønsker at jeg skal trene (når og hvordan?), eller er jeg urimelig som nekter å gjøre noe med mine "skavanker"? Jeg har ungene hele tiden, vi har ingen besteforeldre som stiller opp slik at jeg har for eksempel hatt alle ungene hele tiden i sommerferien, hvis jeg må dra ett sted så må hele hurven med. Når to av barna driver med idrett blir det jo ganske så slitsomt. Babyen har veldig varierende søvnbehov i løpet av døgnet, er våken flere ganger om natten enda, om morgenen står treåringen opp før fuglene fiser og så vips! har dagen begynt. Kan heller ikke legge meg kl 6 på kvelden fordi a - vi har eldre barn som ikke legger seg tidlig og b - babyen kan holde det gående til kl 23-24. Tar meg av alt husarbeid, også når han er hjemme, matlaging, handling, planlegging. Skal snart ut i jobb og gruer meg, siden jeg blir sittende med husarbeidet og unger PLUSS jobb. Har også leddgikt som gjør at jeg er ofte dårlig. Hvis jeg skal bruke masse tid på trening, sminke, og spise mindre slik at jeg går sulten, så kommer jeg til å møte veggen. Det blir jo mindre søvn, mer energi ut (energi som jeg ikke har), mens behov til barn og hus er det samme. Ser ikke at jeg har noe som helst åpning for å drive masse med trening og sånt. Hva synes dere? Mannen synes ikke lenger jeg er attraktiv på grunn av det :(

Anonymous poster hash: 03cac...ee6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor attraktiv synes du han er som overhodet ikke tar sitt ansvar som familiefar?

Anonymous poster hash: e0b2e...92a
Skrevet

Hvor attraktiv synes du han er som overhodet ikke tar sitt ansvar som familiefar?

Anonymous poster hash: e0b2e...92a

For å si det sånn, mine følelser for ham har bleknet kraftig i det siste.

Anonymous poster hash: 03cac...ee6

Skrevet

Mannen er urimelig! Uten tvil!

Anonymous poster hash: cc906...0c0

Skrevet

Mannen din behandler deg som dritt. Sett ned foten. Ikke finn deg i det.

Anonymous poster hash: f179f...eb8

Skrevet

Å himmel! Og dette finner du deg i? Seriøst?

Den "mannen" der har nok damer i fleng der han er,også rettferdiggjør han det ved å legge "skylden" på deg.

Han får pelle seg hjem og ta mer ansvar. Guttevalp er det han er,en umoden en også!

Anonymous poster hash: 75943...bcc

Skrevet

Si til mannen din, at tar han halvparten av ansvaret for hjem og barn, så skal du trene, sminke deg, og ta vare på deg selv og.

Anonymous poster hash: 7de35...cbc
Skrevet

Jeg tenker at den enkleste "slankekuren" for deg er å kvitte deg med sånn ca 80-85 kg dødvekt.

Skrevet

Hva gjør egentlig han da, bortsett fra å jobbe? Han må ho få beskjed om at hvis du skal ha noe tid til deg selv (inkl. trening) så må han være mer hjemme. Og det er vel normalt at man deler litt på husarbeidet selv om han jobber borte?

Skrevet

Hvis han vil at du skal bli "lekker", må han komme hjem og avlaste deg slik at du har mulighet til å trene. Men jeg må si at jeg ikke vet om jeg synes han er verdt å gjøre seg lekker for.

Anonymous poster hash: 75e81...7a0

Skrevet

For en dust! Mannen din altså.

Anonymous poster hash: 2173d...d64

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis han vil at du skal bli "lekker", må han komme hjem og avlaste deg slik at du har mulighet til å trene. Men jeg må si at jeg ikke vet om jeg synes han er verdt å gjøre seg lekker for.Anonymous poster hash: 75e81...7a0

Helt enig. For et premiefjols av en navlebeskuer.

Skrevet

Det er litt skummelt at du er usikker på hvem av dere som er urimelige. Han er jo ikke litt hyggelig engang.

Skrevet

Var jeg deg ville jeg virkelig gått inn for å finne litt treningstid. Blitt skikkelig stram og flott! Tatt solarium og blitt smashing...og deretter gått fra drittsekken og funnet meg en ny kjekkas. ;) ;)

Skrevet

Enig med nøtta!

For en idiot!

Skrevet

Han er urimelig og han er ikke en mann men en drittunge. Mannfolk tar vare på barna sine og dama si, det gjør IKKE din.

Hadde dumpet han på flekken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...