Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 http://www.klikk.no/foreldre/mat/article1605831.ece Jeg får helt spasmer av sånt! Og det angår meg ikke engang, ungene får servert mat i både barnehage og på skolen. Anonymous poster hash: b5465...084
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Grøss... Anonymous poster hash: a67f2...665
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Noe for hjemmeværende husmødre kanskje.. for vanlig dødelige er det der bare provoserende! Anonymous poster hash: 6ee89...bc5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 What, det var jo ikke noe her som var helt uoverkommelig? Bortsett fra vafler har jeg selv ofte disse tingene i min egen matboks... Men i bhg vil de at alle skal bare ha brød eller knekkebrød så ingen blir misunnelig, så jeg får bare slå meg løs med min egen matpakke. Anonymous poster hash: 90119...418
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 What, det var jo ikke noe her som var helt uoverkommelig? Bortsett fra vafler har jeg selv ofte disse tingene i min egen matboks... Men i bhg vil de at alle skal bare ha brød eller knekkebrød så ingen blir misunnelig, så jeg får bare slå meg løs med min egen matpakke. Anonymous poster hash: 90119...418 Irriterende det med at andre barn ikke skal bli misunnelig på matpakken til barnet, og at det derfor skal dikteres hva man skal sende med og ikke! Er det ikke greit å lære barna først som sist at alle kan ikke få likt? Anonymous poster hash: 57376...8f7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Her lærer vi ungene å lage egen matpakke i stede for å tilby spennende midtdagssnacks hver dag. Så velger de selv om de vil ha middagsrester, salat eller brødskive med ost. Eldstemann spiser hjemmelagede brødskiver med salami eller ost hver dag ( 2-3 matpakker) og varierer med middagsrester når det passer. Yngste spiser ost eller makrell i tomat på brødskive hver dag. Varierer sjelden. Jeg åpner sjelden fulle matpakker etter skoletid! Dette blir virkelig en kravstor generasjon... Anonymous poster hash: 78e40...62f
amandine Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Ja, men du.. En sandwich med ost og skinke er jo bare to vanlige skiver med pålegg. Vafler med kesam blir sikkert tørt. Pasta i romtemperatur i timer er ikke sunt, og den der tomatmunnen på kremost blir garantert ganske ekkel. Det er dill for fotograf! Men lag godt brød, sunt pålegg, frukt og grønt og ha det gjerne i en matboks med vegger så ikke alt blir klint sammen. Verre er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Hæ? Hvorfor i all verden får du spasmer av dette? Anonymous poster hash: 46565...6a7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 What? Hvorfor i all verden får du spasmer av det? Her sendes det sjeldent med bare brødskiver eller knekkebrød på skolen altså . Det er så mye annet som er sunnere og mer fristende å servere . Ikke tar det så mye lengre tid heller . Anonymous poster hash: c22a4...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå