Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Som eksempel 40/50 årslag...men ikke skal ivei.. Er det da vanlig å gi gave alikevel, fordi man er invitert? Mannen fyllte 40 i januar, og et vennepar av oss som var invitert og ikke kom, ga ikke gave. Og det var helt greit altså. Ikke på grunn av gavene han feira Nå hadde den ene i dette venneparet runddag som ble feiret når vi var på ferie. Var selvfølgelig invitert, men vi var ikke med på festen siden vi ikke var hjemme. Siden de ikke gav, ga heller ikke vi gave... Synes det er litt ekkelt å ikke gi til de, men gidder liksom ikke å legge i masse penger på gave når ikke de gjorde det samme til mannen.. Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 30cc4...c5e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Jeg gir gave når jeg er invitert, men jo, hadde vært sterkt i tvil om jeg hadde gitt når de ikke ga.... Anonymous poster hash: a5c7d...c1f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Hadde nok ikke gitt i den situasjonen, men mest fordi jeg ikke ville sette dem i forlegenhet. Anonymous poster hash: d7745...8b6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Hadde nok ikke gitt i den situasjonen, men mest fordi jeg ikke ville sette dem i forlegenhet. Anonymous poster hash: d7745...8b6 Samme! Anonymous poster hash: 96ff9...55c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Gir når man er invitert. Men hadde ikke gitt dersom de ikke gav når de ikke kunne. Blir flaut for de om dere gir. Anonymous poster hash: ae676...2d7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #7 Skrevet 9. august 2015 For meg kommer det nok an på hvor godt jeg kjenner de. Noen som feirer runde tall, inviterer jo alt de kjenner. Og kjenner jeg ikke vedkommende godt, og ikke kan komme. Så gir jeg heller ikke gave. Anonymous poster hash: 0dfa9...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå