Gå til innhold

Hvordan løse ift fødsel og barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis fødselen starter etter at gutten på 2 har sovna på kvelden (om natta).

1. Mamma vil passe han, men hun har ikke lappen. Vi må da vekke han og kjøre han dit (litt omvei, men ikke betydelig).

2. Mannen blir hjemme med gutten.

3. Ringer noen og spør om de kan komme hit så gutten får sove uforstyrret?

Andre forslag evt?

Anonymous poster hash: fa51c...941

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring noen andre, og la de kjøre moren din til dere? :)

Anonymous poster hash: 6df61...bb6
Skrevet

Ring noen andre, og la de kjøre moren din til dere? :)

Anonymous poster hash: 6df61...bb6

Herregud, hvorfor har jeg ikke tenkt det selv? Mannen kan jo for så vidt hente henne, vi kan jo ikke dra uten at barnevakten har kommet uansett 😊 takk for oppvekkeren 👍

Skrevet

Moren din kan ta taxi?

Ja det går an :) ammetåke før fødsel, er det en mulighet? :P vil bare unngå å vekke gutten min om noe skjer etter leggetid :)

Skrevet

Vi fraktet forøvrig vår 2åring om natta. Hun hadde vært litt forfjamset da hun våknet på armen til mormor om morgenen, men det tok henne ikke mange sekunder å akseptere situasjonen 😊

2åringer kan sove temmelig tungt! (Vi har også hatt henne med på nattog fra Stavanger til Oslo. Hun sovnet i sin seng hjemme, ble bært sovende inn i bilen og videre inn på toget. Og vpknet først i drammen. )

Noe litt annet enn hvordan hun våknet av at jeg blunket omtrent som baby. 😊

Anonymous poster hash: c9b63...d18

Skrevet

Vi fraktet forøvrig vår 2åring om natta. Hun hadde vært litt forfjamset da hun våknet på armen til mormor om morgenen, men det tok henne ikke mange sekunder å akseptere situasjonen 😊

2åringer kan sove temmelig tungt! (Vi har også hatt henne med på nattog fra Stavanger til Oslo. Hun sovnet i sin seng hjemme, ble bært sovende inn i bilen og videre inn på toget. Og vpknet først i drammen. )

Noe litt annet enn hvordan hun våknet av at jeg blunket omtrent som baby. 😊

Anonymous poster hash: c9b63...d18

Han våkner bare jeg tenker på han, så unngår å frakte om natta så langt det er mulig :)

Skrevet

Finnes mange muligheter. ;) Da jeg var 16 var det ei høygravid nabodame som spurte meg om hun kunne ringe meg hvis fødselen startet om natten, så jeg kunne komme og passe barna hennes til noen i familien kom seg dit. (De bodde et stykke unna.) Nå startet ikke fødselen om natten da, men det hadde sikkert gått helt fint. ;)

Anonymous poster hash: 398b2...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...