Gå til innhold

Dere som er alene med barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstkommende jul er første jul alene og far har barna jul og jeg nyttår. Vi planlegger å ha jul med de begge 2. Gaver hos far juleaften og hos meg nyttårsaften . Hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: 25e2e...23d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna feirer selvsagt jul hos den som har barna på julaften. Pakkene tar barna med seg.

Anonymous poster hash: c2f08...06e

Skrevet

La nå barna slippe å ha to julaftener!

Anonymous poster hash: a73b9...eb4

Skrevet

La nå barna slippe å ha to julaftener!

Anonymous poster hash: a73b9...eb4

Far skal ikke ha noe juletre eller det jeg kaller en normal julefeiring så da blir det slik. Gaver fått hos far blir hos far og motsatt.

Skrevet

Det hørtes trasig ut! Selv om far ikke har juletre eller feirer slik DU synes jul skal feires, så er det likevel jul og barna vil ha glede av å ta del I sin fars tradisjoner også. La barna slippe to julaften - for guds skyld!

Anonymous poster hash: a82d5...5d7

Skrevet

Det hørtes trasig ut! Selv om far ikke har juletre eller feirer slik DU synes jul skal feires, så er det likevel jul og barna vil ha glede av å ta del I sin fars tradisjoner også. La barna slippe to julaften - for guds skyld!

slippe to julaften? Mine syntes det var koselig... og jeg/min familie har også behov for å feire jul med ungene.. det blir den nest beste løsningen når ikke jeg kan feire med far og ungene på selve kvelden..

Anonymous poster hash: 27784...c9b

Skrevet

Hehe far har ikke noe tradisjon . Ikke julemat , ikke noe. Fars ønske at vi gjør det slik også

Skrevet

Hvorfor "slippe" å feire to ganger? Mine synes det er en bonus med at foreldrene ikke bor sammen lenger. De får ikke flere gaver enn de hadde fått hvis vi fortsatt hadde bodd sammen. Barna synes det er gøy å få med seg ulik mat, ulik familie og ulike tradisjoner. Vi feirer enten i romjula eller noen dager før jul, en mer dempet feiring da.

Anonymous poster hash: 52e0e...0df

Skrevet

Hehe far har ikke noe tradisjon . Ikke julemat , ikke noe. Fars ønske at vi gjør det slik også

Hvorfor i all verden vil han ha den i jula da? Kan han ikke ha den nyttår da og du i julen? Han høres egoistisk ut.

Anonymous poster hash: 0f5a6...00a

Skrevet

Utrolig spesielt at han da vil ha de julaften. Ego!!

Anonymous poster hash: cce31...72d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi feirer her før hun reiser om jula skal være hos far. Hun syns det er helt konge. Da kommer mamma og mannen, sønnen hans og broren min. Skikkelig julemiddag med pakker og alt som hører til :-)

Skrevet

Enn så lenge har jeg dem hver julaften, nettopp fordi han ikke kan tilby dem en ordentlig julefeiring. Vi er begge enige i dette.

Anonymous poster hash: 1d821...001

Skrevet

Viss far ikke feirer jul ville jeg alltid hatt barna julaften, så kunne han fått evt noen sndre dager i jula. Vil han ha de på nyttårsaften kunne han det, vil han feste så tar jeg mer en gjerne barna på nyttår og.

Aldri om barna mine måtte la være å feire jul på julaften bare fordi far vil ha annenhver jul. Skal han ha de på julaften får han ordne sine egne juletradisjoner. Men en Grandiosa i ovnen, se tv, ingen julebesøk og ingen julepynt ville vært uaktuelt.

Anonymous poster hash: 397c5...27c

Skrevet

han er ikke hos pappan sin på julaften,ble slutt i oktober i fjor, hn er 2,5 år og skal være med meg og mine foreldre,så får vi se hva som skjer fremover,men vi bruker og gå ut og spise med pappan noen dager før jul og han får en av gavene sine da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...