Gå til innhold

Erfaren og fleksibel dagmamma/barnepike ledig


tinabergen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har studert barn og ungdomsarbeider-fag, og jobbet et år på småbarns-avdeling i barnehage, sluttet da jeg hadde flere eksamener jeg måtte fokusere på, og tok heller private barnepass-jobber som jeg synes var mer kjekt, da jeg fikk bli bedre kjent med hvert barn jeg jobbet med :)

Som person er jeg lett å snakke med, punktlig, tålmodig, omsorgsfull og ansvarlig. Jeg er også flink til å sette meg i barnets situasjon og tenke meg til hva det føler eller trenger, og har kunnskap om eventuelle behov. Jeg er alltid tilgjengelig om du vil ringe meg/høre hvordan det går/trenger noe du har glemt igjen, og ellers, om du skulle plutselig ha behov for pass. 

Når det gjelder grensesetting for eldre barn, synes jeg at mange voksne, som jeg også har sett i barnehager, bruker makt i form av å heve stemmen for mye, eller bruke krefter, og dette synes jeg ikke noe om. Jeg synes heller at man skal gå ned på huk, så man er på likt nivå på barnet, og snakke i en vanlig, rolig, men bestemt tone, selvfølgelig på en måte man får frem at man mener det, istedenfor å kjefte eller bruke makt. På den måten føler barnet seg ikke truet eller ussel. 

Siden Desember 2013 har jeg også passet en skjønn jente ved behov, fra hun var ca 7 mnd til nå 1 år, og siden September 2014 har jeg passet to gutter på 4 og 6, og har også vært fast dagmamma for en jente på 1 ved fløien (til dags dato bare ved behov). Ved ønske kan du få kontakte noen, for referanser, de vil nok alle gledelig gi en referanse smile.gif

Jeg har mulighet til å jobbe på både dagtid og kveldstid/natt, på kort varsel. Er fleksibel, kan jobbe mye eller lite/og i ferier. Du trenger ikke å bo i nærheten, da jeg ikke har noe i mot litt reise. Om ønskelig kan jeg også passe barnet/barna utenom hjemmet (Ta med på kino/baluba/tur/hos meg) hvis du er en av de som jobber hjemmefra og trenger ro, eller vil slappe av hjemme med litt egentid. 

Jeg får så mye glede og energi av å jobbe med barn, og det er dette jeg vil gjøre i lang tid fremover, siden jeg trivdes så godt! 

ang lønn, kan det diskuteres, vi kommer frem til noe som passer for begge smile.gif

Ikke nøl med å sende meg en mail hvis det er noe du lurer på, eller bare for å bli bedre kjent med meg og evt avtale et møte! Send PM for nummeret/mailen min! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei,

 

Vi er en familie på 3, som bor i Bergen Sentrum/Sandviken. Vår datter Sarah på 9 mnd trenger dagmamma mandag - torsdag fra 15. Mars - 1. August grunnet at vi begge må jobbe fulltid denne perioden og vi får ikke barnehageplass før i August. Hun er en veldig blid og medgjørlig jente, hun fyller 1 år 1. Mars.

 

Vi ser for oss mandag - torsdag fra klokken 09:00 - 16:00. Er dette noe som kan passe/være aktuelt mtp din timeplan og hva tenker du om lønn?

 

Mvh 

 

Magnus H. Salbu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...