Gå til innhold

Jeg seriøst forakter barnefar! Han ga meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

det flotteste barnet jeg kunne fått på jord.

Heldigvis ikke lik sin far der.

Jeg kjemper så mye og så hardt med meg selv for å være hyggelig mot ham når jeg ser han og når jeg må.

Men hele hans åsyn vekker en forakt i meg.

Evnen han har kun til å tenke på seg selv, fremheve seg selv, snakke nedlatende til meg, være så hyggelig og tilpasse seg alle ute, men egentlig bare være en svær egoistisk dritt!

Føler det som et fengsel og måtte ha med ham å gjøre, men det er så verdt det mtp mitt fantastiske barn.

Han er en god far, utrolig nok, men det er nok kun fordi det er et avkom etter seg selv.

Jeg skal unne meg en helsikes tur den dagen mitt vakre barn blir 18 år!

For alle kameler jeg svelger og for prisen det koster å late som overfor vårt felles barn.

Forbaska tosk!

Anonymous poster hash: 12d6a...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når ungen er 18 tror du far blir borte fra jordens overflate? Han vil være der så lenge ungen eller han er i live. Dere skal igjennom videregående skole. Dere vil ha en student. Dere vil bli besteforeldre sammen. 

Da du valgte å få barn med denne mannen så inngikk du en livslang kontrakt. 

Anonymous poster hash: 4fcac...696
Skrevet

Jeg er da ikke dum! Du snakker som at jeg ikke vet hvilket ansvar det er å ha barn?

Når barnet er over 18 år så håper og tror jeg mye vil bli annerledes og korrespondansen slipper å gå via min eks.

Barnet regulerer ferier og alt selv.

Selvsagt vil ting stille seg annerledes!

Håper jeg slipper å kjøre til far med regndress og sykkelen da han er 18!

Hi

Skrevet

Vel, hvem som lå med fyren da?

Anonymous poster hash: d50da...caf

Skrevet

Samme: jeg elsker mitt barn. Men tåler ikke faren hans. Skulle ønske han var ute av mitt liv ......... Må tåle å se og ha kontakt med en Jean Paul (så fjortis parfyme!!

) stinkene idiot i 14 år til ........

Anonymous poster hash: c5138...7ca

Skrevet

Er dere fortsatt sammen?

Anonymous poster hash: a138f...329

Skrevet

Nei, ikke sammen med.

Hvem som lå med han?😂 Nei, du, hvem han har "ligget" med er revnende likegyldig.

HI

Skrevet

Forakter også barnefar. Heldigvis slipper både jeg og barnet å ha noe med ham å gjøre.

Anonymous poster hash: 01fdd...839
Skrevet

Får så vondt inni meg når leser sånne ting :/ hadde foreldre som ikke tålte hverandre etter skilsmissen,og det er grusomt å være barnet. Tro meg , små ører og øyne får med seg det meste. Det var en gang i tiden dere så det gode i den andre personen , prøv å fokusere på det fremfor hat.

Anonymous poster hash: b501c...9c6

Skrevet

Kjenner og jeg ble litt skremt av denne tråden. Jeg er selv skilt fra barnefar, og han har virkelig gjort så ekstremt mye faenskap mot meg. Selv nå 7 år etterpå så gjør han alt han kan for å motarbeide meg, og straffe meg. De som blir mest skadelidende er barna. Men jeg forakter ikke mannen. Han er ikke min favoritt nei. Men han ga meg to helt fantastiske barn. Og samme hva som skjer, så er han deres far. Hjelper ikke de, hvis jeg går rundt og forakter faren deres.

Anonymous poster hash: 10695...976
Skrevet

Det blir nok bedre noen år før han er 18 år. Jo eldre han blir , jo mer kan ungen styre til og fra osv 👍🏼

Anonymous poster hash: 9f2f9...a7a

Skrevet

Nei, ikke sammen med.

Hvem som lå med han?😂 Nei, du, hvem han har "ligget" med er revnende likegyldig.

HI

Poenget var vel at DU lå med han...

Skrevet

Jeg er alltid hyggelig mot ham, snakker kun fint om han til barnet og fremhever hans positive sider.

Jeg svelger kameler etter kameler nettopp for at barnet ikke skal lide.

Men, jo, innimellom kan jeg føle på en forakt. Når han forteller om sine idrettslige prestasjoner og får tårer i øynene og flårete glis av sine egne prestasjoner.

Jeg legger til rette og ordner så mye i kulissene for at barnet ikke skal lide.

Han er en fantastisk pappa på mange måter, men hans egoisme gjør meg så kvalm.

ALLTID skal ALT handle om ham!!

Så jo, jeg GLEDER meg til jobben som brannslukker og rævslikker er over!

Skrevet

Nei, ikke sammen med.

Hvem som lå med han? Nei, du, hvem han har "ligget" med er revnende likegyldig.

HIAnonymous poster hash: 12d6a...c9f

Poenget var vel at DU lå med han...

my sentiments exactly!

Skrevet

Beklager at jeg ikke fikk med meg poenget ditt om hvem som lå med hvem.

Trodde det kom tydelig frem i HI at jeg var dritt lei fungerer i utg.pkt. Takk for ytterligere!

Skrevet

Beklager at jeg ikke fikk med meg poenget ditt om hvem som lå med hvem.

Trodde det kom tydelig frem i HI at jeg var dritt lei fungerer i utg.pkt. Takk for ytterligere!Anonymous poster hash: 12d6a...c9f

værsågod, ikke lett å forstå hva du mente med dette innlegget.

Uansett så har saken alltid to sider....

Skrevet

Ofre er den man fikk barn med en annen enn den man flytta fra, jeg kjenner ikke igjen han jeg har barn med. Da hadde jeg aldri åpna bena for han,gjort er gjort og vi har verdens beste barn. Men jeg forstår han ikke og sliter med å respektere han. Egoist og bryr seg kun om seg å sitt. Forakt vet jeg ikke om jeg føler men ikke positivt da jrg ser hvordan det påvirker alle rundt

Anonymous poster hash: 0ce05...073

Skrevet

Ofre er den man fikk barn med en annen enn den man flytta fra, jeg kjenner ikke igjen han jeg har barn med. Da hadde jeg aldri åpna bena for han,gjort er gjort og vi har verdens beste barn. Men jeg forstår han ikke og sliter med å respektere han. Egoist og bryr seg kun om seg å sitt. Forakt vet jeg ikke om jeg føler men ikke positivt da jrg ser hvordan det påvirker alle rundt

Føler det på samme måte!

Enten er han skikkelig påtatt smørblid eller freaking jerk!

Her er det nok jeg som har vokst, modnet og blitt generelt mer voksen.

Vil påstå at jeg har hatt progresjon samtidig som han har hatt regresjon.

Forsøkte i makelighet alene i går og snakke med han på en adekvat og lite angripende måte. På et nivå over endene, men som han selv plasserte seg på kartet med: Vi menn orker ikke snakke om piss, vi trenger bare å få fitte, se på fotballkamp og drikke øl så er vi fornøyd.

Jeg lurte på hva han tenkte det innebar å ha barn ifht utstyr, oppfølging etc. Men han mener eksplisitt at dette er kvinnens domene.

Seriøst, Sahara kan gå å legge seg, at det i det hele tatt har vært passasje hos meg til den saken der!

Dog han ga meg mitt herlige barn. Bare synd verdens fineste barn måtte finnes inni verdens største dust!

Skrevet

Hehe huff ja jeg ble voksen og tok ansvar mens han bare kobla ut og ble en umoden 14tiss. Han var ikke sånn til å begynne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...