Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Sønnen min hadde bursdagsselskap i dag, et søskenpar kommer 30 min for sent uten at forelder sier ifra eller gir noen forklaring... Så blir det spurt om det er greit at ungene blir hentet litt for sent fordi vedkommende skulle ut og handle. Sa det var greit men synes ikke at 2 timer er litt sent... Synes så synd på ungene, foreldrene er notorisk sene til det meste. Ikke hadde de med seg bursdagsgave for det skulle bli kjøpt på tur tilbake. Igjen sitter dette søskenparet steinflau når det er oppakking av gaver. Sønnen min la ikke merke til det men de vet. Kjenner jeg blir litt forbanna! Anonymous poster hash: 9dd05...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Bekymringsmelding til barnevernet er kanskje på sin plass? Anonymous poster hash: f5876...748
Hjertefru Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Bekymringsmelding til barnevernet er kanskje på sin plass? Anonymous poster hash: f5876...748 Bekymringsmelding til barnevernet for det der?!Greit at de er både uorganiserte og frekke, men å dra inn barnevernet er vel en aldri så liten overreaksjon. Syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Bekymringsmelding til barnevernet er kanskje på sin plass? Anonymous poster hash: f5876...748 Barnevernet fordi unger kommer for sent i bursdag og ikke har med gave? Skulle vi tatt alle slike meldinger ville vi druknet i arbeid..... Anonymous poster hash: 1fd96...997
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748 At man ringer foreldrene, eller en annen kontaktperson, og ber om at barnet blir hentet. Og så får man i mange barnehager en bot på noen hundre kroner. Anonymous poster hash: 1fd96...997
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748 Hatt et barn som ble hentet nesten en time etter stengetid i barnehage. Foreldrene fikk bot, var aldri snakk om å ringe barnevernet Anonymous poster hash: da118...c07
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Nå har det gått over 3 timer og "litt for sent" ble brukt opp for lenge siden. Gjestene har begynt å spørre hvor det blir av foreldrene så nå ringer vi og jører om noen har havnet i grøfta eller hva det står i. Hi Anonymous poster hash: 9dd05...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Slike foreldre trenger faktisk veiledning, for det der er jo ikke greit. Stakkars unger. Anonymous poster hash: 125a2...391
TPK Skrevet 8. august 2015 #10 Skrevet 8. august 2015 Jegb hadde ringt foreldrene hvis de var en halvtime for sen, ikke tre timer!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748 At man ringer foreldrene, eller en annen kontaktperson, og ber om at barnet blir hentet. Og så får man i mange barnehager en bot på noen hundre kroner. Anonymous poster hash: 1fd96...997 I vår barnehage er rutinen at barnevernsvakta ringes hvis barnet ikke er hentet i løpet av en time etter stengetid. Dette er rutinen i alle offentlige barnehager i kommunen. Anonymous poster hash: ce51f...4de
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Nå har det gått over 3 timer og "litt for sent" ble brukt opp for lenge siden. Gjestene har begynt å spørre hvor det blir av foreldrene så nå ringer vi og jører om noen har havnet i grøfta eller hva det står i. Hi Anonymous poster hash: 9dd05...ef9 Oj, det er sykt! Spent på å høre unnskyldningen... Anonymous poster hash: 6b683...cc0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748 At man ringer foreldrene, eller en annen kontaktperson, og ber om at barnet blir hentet. Og så får man i mange barnehager en bot på noen hundre kroner. Anonymous poster hash: 1fd96...997 I vår barnehage er rutinen at barnevernsvakta ringes hvis barnet ikke er hentet i løpet av en time etter stengetid. Dette er rutinen i alle offentlige barnehager i kommunen. Anonymous poster hash: ce51f...4de Jepp, var det jeg mente var rutine om barna ikke blir hentet. I ditt tilfelle HI, hva er alderen på disse barna? Siden det er et søskenpar er det kanskje barnehagealder? Anonymous poster hash: f5876...748
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748 At man ringer foreldrene, eller en annen kontaktperson, og ber om at barnet blir hentet. Og så får man i mange barnehager en bot på noen hundre kroner. Anonymous poster hash: 1fd96...997 I vår barnehage er rutinen at barnevernsvakta ringes hvis barnet ikke er hentet i løpet av en time etter stengetid. Dette er rutinen i alle offentlige barnehager i kommunen. Anonymous poster hash: ce51f...4de Jepp, var det jeg mente var rutine om barna ikke blir hentet. I ditt tilfelle HI, hva er alderen på disse barna? Siden det er et søskenpar er det kanskje barnehagealder? Anonymous poster hash: f5876...748 Det rutinen gjelder dersom man ikke får tak i foreldre eller andre kontaktpersoner. Man ringer ikke barnevernsvakta ved et engangstilfelle. Gjentar det seg derimot stadig, er en bekymringsmelding på sin plass. Anonymous poster hash: a0aee...e34
Hjertefru Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene?Anonymous poster hash: f5876...748 At man ringer foreldrene, eller en annen kontaktperson, og ber om at barnet blir hentet. Og så får man i mange barnehager en bot på noen hundre kroner.Anonymous poster hash: 1fd96...997 I vår barnehage er rutinen at barnevernsvakta ringes hvis barnet ikke er hentet i løpet av en time etter stengetid. Dette er rutinen i alle offentlige barnehager i kommunen.Anonymous poster hash: ce51f...4de Dere ringer vel foreldrene eller annen kontaktperson først? Eller?
3 i april Skrevet 8. august 2015 #17 Skrevet 8. august 2015 Er ungene blitt hentet nå ? Og hva var unskyldningen fir og hente 3 timer for seint ?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 Han måtte på legevakta for å få noe medisin..... Greit nok det men det går an å gi beskjed om sånt. Da han først kom trengte han noe hjelp til dataen så da var de her enda en time. Stakkars mannen min, holdt på å gå ut av sitt gode skinn. Hi Anonymous poster hash: 9dd05...ef9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Ikke fordi de kommer for sent og ikke har med gave, men fordi ungene blir satt igjen i selskapet TO timer etter at det er ferdig om jeg forstår det rett? Om en unge ikke blir hentet i barnehagen eller på SFO, hva er da rutinene? Anonymous poster hash: f5876...748 At man ringer foreldrene, eller en annen kontaktperson, og ber om at barnet blir hentet. Og så får man i mange barnehager en bot på noen hundre kroner. Anonymous poster hash: 1fd96...997 I vår barnehage er rutinen at barnevernsvakta ringes hvis barnet ikke er hentet i løpet av en time etter stengetid. Dette er rutinen i alle offentlige barnehager i kommunen. Anonymous poster hash: ce51f...4de Jepp, var det jeg mente var rutine om barna ikke blir hentet. I ditt tilfelle HI, hva er alderen på disse barna? Siden det er et søskenpar er det kanskje barnehagealder? Anonymous poster hash: f5876...748 Det rutinen gjelder dersom man ikke får tak i foreldre eller andre kontaktpersoner. Man ringer ikke barnevernsvakta ved et engangstilfelle. Gjentar det seg derimot stadig, er en bekymringsmelding på sin plass. Anonymous poster hash: a0aee...e34 Ikke hos oss, de er dønn konsekvente på å gjøre det. Anonymous poster hash: ce51f...4de
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Men hvorfor sier dere ikke ifra?? Nei, det er uhøflig og vitner om manglende intelligens å gjøre slik de gjør, men så lenge ikke noen sier ifra så vil de jo fortsette i samme fila... Anonymous poster hash: fb734...a14
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #21 Skrevet 8. august 2015 Det er nok for sent til å oppdra denne karen her. Pleier å kalle han for eventyrmannen fordi 90 % av det han forteller er "eventyr". Vi kjenner han ikke mer en de andre foreldrene i klassen men jeg er ganske sikker at han har en diagnose eller 3. Vi voksne klarer oss men jeg føler med ungene (går i 2. og 3. klasse) som hele tiden kommer for sent til skole,arrangementer og sosiale ting. De blir flaue. Hi Anonymous poster hash: 9dd05...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå