Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Nå er jeg gravid, men det er et problem ellers også. Det kommer så utrolig mye. Kjenner ofte at det renner ut av meg. Gjennom truse og bukse, så må bruke innlegg på jobb. Det veksler mellom tyntflytende og litt seigere med små klumper i. Hvitt med litt gulskjær. Det lukter litt søtt på en måte. Er også alltid fuktig og småsår i rumpesprekken. Der lukter det også litt søtt, og det klør en del. Har prøvd canesten i over en uke nå uten bedring Hva annet kan det være enn sopp? Anonymous poster hash: f6df2...5cb
Mamma_til_2 Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 (endret) Det trenger ikke være sopp! Det er helt vanlig med mengder utflod som gravid, bruk innlegg og skift undertøy ofte! Ikke vask deg med såpe det holder med vann. Endret 8. august 2015 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #3 Skrevet 8. august 2015 Sov naken. La musa få lufte seg. Anonymous poster hash: 50bde...feb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Jeg sliter litt med det samme. Både svette og utflod uten at det er sopp. Har faktisk blitt litt mindre nå som jeg er gravid, men det kan jo komme av at jeg har sluttet å bruke så mye såpe. Bruker bare litt Dr. Greve noen ganger og så sover jeg naken. Går også ofte bare med et håndkle rundt livet når jeg er hjemme. Bruker innlegg når jeg skal ut. Mer naken, mindre såpe! Ellers tror jeg nok man bare må leve med det. Anonymous poster hash: e01ba...c0e
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Såpe i underlivet har jeg aldri brukt og sov mye naken før uten at det hjalp. Nå sover barns ofte i sengen og da vil jeg ikke ligge der naken og klisse til senga. Etter dusj sitter jeg i kun badekåpe resten av kvelden. Jeg synes det er vanskelig å akseptere. Har slitt siden jeg var 15 år. Synes det er ekkelt å dra på stranden i bikinitruse da jeg er redd det renner gjennom også. Blir så alt for våt der nede så det ødelegger litt for sexlivet. Jeg føler meg så motbydelig ekkel Er redd andre lukter meg på lang avstand... Anonymous poster hash: f6df2...5cb
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg har det på samme måte som deg, HI. Flere dager i måneden har jeg FRYKTELIG mye utflod, og alt av truser og bukser blir gjennomvått og lukter ille. Bruker truseinnlegg (skifter flere ganger om dagen, ofte truser også flere ganger om dagen), men det hjelper lite. Føler også at andre folk må kjenne lukta. Har samme problem som deg også med "svett rompe", som også blir sår pga. dette. Mitt eneste råd, som jeg praktiserer selv på disse dagene, er å bruke tampong. Det hjelper både i forhold til lukt og "ødelagte" truser og bukser. Anonymous poster hash: 96117...8ad
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Bakteriell vaginose? Kan være verdt å sjekke det hos lege/gynekolog. Prøv med melkesyrebakterier for å normalisere bakteriefloraen, kan hjelpe på. Anonymous poster hash: 1560b...e99
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Jeg hadde akkurat samme problemet i begge svangerskap. Et svineri og et strev uten like. Men måtte bare belage meg på masse skift av truseinnlegg (ekstra store) mange ganger innlært av dagen. Særlig etter jeg hadde gått en del, f.eks. Det får over! Anonymous poster hash: 62ba5...156
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Jeg har en venninne som hadde samme problem som dere. Hun var hos en gynekolog som gjorde et lite inngrep på henne. Svidde (?) av noe. Jeg husker virkelig ikke hva som ble gjort, men det virket iallefall! Og hverdagen hennes ble en helt annen. Anonymous poster hash: e84ec...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå