Gå til innhold

Bukse fra nameit - aaalt for stor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte str 98 til et barn på 95 cm (og 15 kg), og den buksa er aaalt for stor i livet. Lengemessig passer den fint, men dener så stor i livet at den faller ned når barnet går! Eneste mulighet for stramming er noen knapper i livet, og jeg har satt det på strammest hakk.... Flere som har opplevd dette?

Er de bare beregnet på kraftige barn?

Anonymous poster hash: d5045...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må alltid kjøpe bukser med slik strammestrikk i livet til det ene barnet mitt. Og de må strammes skikkelig. Så ja, jeg er bevisst det og uten den strammestrikken hadde alle bukser vært altfor store i livet uansett merke.

Skrevet

Kjenner til det ja.. Gutten min bruker 110-116, men har en shorts i str 92 han har brukt i år 🙈 nå passer den perfekt i livet. Ellers må jeg kjøpe slimfit modeller, eller super slimfit. Må stramme de litt også, men de passer bedre enn de vanlige modellene.

Anonymous poster hash: 1da73...a60

Skrevet

Jeg må alltid kjøpe bukser med slik strammestrikk i livet til det ene barnet mitt. Og de må strammes skikkelig. Så ja, jeg er bevisst det og uten den strammestrikken hadde alle bukser vært altfor store i livet uansett merke.

Ja, men det var da veldig dårlige strammemulighter på denne buksa! Og når den passer i livet, er den vel for kort :P bestilte online så fikk ikke sett den før jeg fikk den.

Skrevet

Sånn er det her i huset også. Bruker derfor mest tights, strømpebukser og skjørt etc..

Lillesøster (2,5) er samme størrelse som barnet ditt og str 98 passer i lengden, men veldig stor i livet.. Og det ble ende verre da hun sluttet med bleier.

Storesøster på snart 4 nå ha størrelse 122 i bukser for at de skal være lange nok. Og det er ikke mange av dem som også blir smale nok.

Anonymous poster hash: fd3c8...184

Skrevet

Kjenner til det ja.. Gutten min bruker 110-116, men har en shorts i str 92 han har brukt i år nå passer den perfekt i livet. Ellers må jeg kjøpe slimfit modeller, eller super slimfit. Må stramme de litt også, men de passer bedre enn de vanlige modellene.Anonymous poster hash: 1da73...a60

Fra nameit? Bukser med knyting passer, for da kan jeg jo knyte, men denne buksa har "falsk knyting" (snorer som er sydd fast og ikke kan strammes!) så så ikke det da jeg bestilte :P i verste fall får jeg bruke den som shorts til henne når hun er 4 år :P

Skrevet

Sånn er det her i huset også. Bruker derfor mest tights, strømpebukser og skjørt etc..

Lillesøster (2,5) er samme størrelse som barnet ditt og str 98 passer i lengden, men veldig stor i livet.. Og det ble ende verre da hun sluttet med bleier.

Storesøster på snart 4 nå ha størrelse 122 i bukser for at de skal være lange nok. Og det er ikke mange av dem som også blir smale nok. Anonymous poster hash: fd3c8...184

Storesøster på snart 4 nå ha størrelse 122 i bukser for at de skal være lange nok. Og det er ikke mange av dem som også blir smale nok. Anonymous poster hash: fd3c8...184

Ja, og dette er med bleierumpe og :) har du syferdigheter da? Så du kan leke litt skredder.

Skrevet

Nameit er de beste på bukser til smale barn, men du må kjøpe slimfit. Eneste som sitter på mine barn.

Anonymous poster hash: 7362f...175

Skrevet

Ja, men det var da veldig dårlige strammemulighter på denne buksa! Og når den passer i livet, er den vel for kort :P bestilte online så fikk ikke sett den før jeg fikk den.

Joda, veldig enig der. Men jeg syns generelt at name it er veldig gode på smale bukser som en annen her skrev.

Skrevet

Kjenner til det ja.. Gutten min bruker 110-116, men har en shorts i str 92 han har brukt i år nå passer den perfekt i livet. Ellers må jeg kjøpe slimfit modeller, eller super slimfit. Må stramme de litt også, men de passer bedre enn de vanlige modellene.Anonymous poster hash: 1da73...a60

Fra nameit? Bukser med knyting passer, for da kan jeg jo knyte, men denne buksa har "falsk knyting" (snorer som er sydd fast og ikke kan strammes!) så så ikke det da jeg bestilte :P i verste fall får jeg bruke den som shorts til henne når hun er 4 år :P

De er fra name it ja :)

Anonymous poster hash: 1da73...a60

Skrevet

Eg kjøper nesten berre bukser frå Name it til min smale gut.  Kjøper slimfit og strammar til strikken i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...