Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Damer, jeg har en pakke kjøttdeig i kjøleskapet. Hva skal jeg bruke den til? Jeg trenger nye ideer. Ikke kjøttkaker/karbonader/kjøttboller, ikke pizza eller lasagne. Hva er deres beste tips? Gjerne med oppskrift! Anonymous poster hash: 9b5c4...0e2
Rubella Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Moussaka, spagetti, nachos, quesadilla/enchiladas eller lignende, fylte pannekaker, gryterett, "Käse-Lauch-Suppe" (deilig suppe med ost, purre og kjøttdeig), hamburger..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Klapp den flat som en avlang pannekake, litt tykkere, på bakepapir med litt olje på (så den ikke skal sette seg fast). Strø på salt, pepper, hakket hvitløk, løk, paprika og revet ost. Eller annet du vil ha. Rull den sammen og legg i en ildfast form. Stek på 200 grader i 25 min. Ha ris, potet eller pommes frites og en god saus til. Grønnsaker eller salat til. Nam nam! Anonymous poster hash: 0c12b...8ff
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Nachos, jegergryte, fylt paprika, pai, quesadillas, "rollerburgers", hjemmelagde hamburgere Anonymous poster hash: 0afaf...4b4
☆☆☆ Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 (endret) Stemmer også for cottage pie. Den på Trines matblogg er supergod. Endret 8. august 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Klapp den flat som en avlang pannekake, litt tykkere, på bakepapir med litt olje på (så den ikke skal sette seg fast). Strø på salt, pepper, hakket hvitløk, løk, paprika og revet ost. Eller annet du vil ha. Rull den sammen og legg i en ildfast form. Stek på 200 grader i 25 min. Ha ris, potet eller pommes frites og en god saus til. Grønnsaker eller salat til. Nam nam! Anonymous poster hash: 0c12b...8ff Og når du skal spise den skjærer du skiver av den, i tilfelle du ikke skjønte det. Er veldig saftig! Er forresten godt med bacon surra rundt Anonymous poster hash: 0c12b...8ff
Rubella Skrevet 8. august 2015 #9 Skrevet 8. august 2015 Eller meat pie, piroger, bakt potet fylt med kjøttdeig og annet, kålruletter, meksikansk suppe/tomatsuppe med kjøttdeig, pizzasnurrer/pizzahorn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Prøv Hairy Bikers' Meatloaf! Anonymous poster hash: 9b524...289
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Legg masse grønnsaker i en ildfast form. Litt kraft/buljong. Legg kjøttdeig over i et tynt lag. Stek i ovnen. Anonymous poster hash: 092ad...ef8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #13 Skrevet 8. august 2015 Vel, det ble quesedillas idag. Takk for den! Meget populært hos familiens yngste. Tror kanskje jeg på prøve meg på cottage pie også endag. Googlet og det så slett ikke så dumt ut :-) Hi Anonymous poster hash: 9b5c4...0e2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #14 Skrevet 8. august 2015 Kjempe burger! Anonymous poster hash: 0c3bb...4b3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Bland kjøttdeig med krydder du ønsker. Stek den på begge sider. Sausen: En matfløte og en slump fond. Krydder etter smak. Anonymous poster hash: 0c3bb...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå