Gå til innhold

Hvor mange biler har du hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 bilen min nå. 1 av de fikk jeg. første. de 2 siste betalt helt selv og står i mitt navn. De andre ble kjøpt sammen med eksen og stod i hans navn..

er 28 år

Anonymous poster hash: 82725...83a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 biler. Kjøpt alle selv. er 25. Har periodevis hatt både 2 og 3 biler samtidig (skrur endel bil, så har eid et par stk jeg har fikset opp for å selge videre). Bruksbiler, som var ment til daglig bruk, har jeg hatt 5. Har gjerne hatt to samtidig pga ulike bruksområder - pendlebil og familiebil. Tenker å selge ene bilen nå, og heller kjøpe moped eller noe.

Anonymous poster hash: 889d2...d32
Skrevet

Personlig har jeg hatt 0. Sammen med samboer har vi hatt 4, to av de har vi fortsatt. Før dette hadde han to biler "selv" mens vi var sammen. Kjøpt alle selv untatt en som vi "arvet"

Skrevet

Til sammen 8 biler, inkludert de jeg har kjøpt sammen med mannen. Er 40 år.

Skrevet

Hatt to biler som jeg har kjøpt selv. Nå har jeg firmabil:-)

Anonymous poster hash: f1ce3...4e0
Skrevet

3 biler som har vært bare mine. 2 av de var helt vrak, den siste helt ny. Den første fikk jeg av pappa. Har to biler nå som jeg har kjøpt sammen med mannen. Er 29 år.

Anonymous poster hash: d6554...08e

Skrevet

Fått eller kjøpt selv?:)

Anonymous poster hash: beb27...5e9

Hatt 3 biler tidligere, en om gangen da, og har nå 2 relativt nye sammen med mannen min. Jeg er 39 år.

Anonymous poster hash: 2630d...198

Skrevet

2 som har vært helt og holdent "mine". 5 hvis jeg teller med mannens biler som jeg har hatt bruksrett på :)

Anonymous poster hash: 915dc...357

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...