Hjertesprett Skrevet 8. august 2015 #1 Skrevet 8. august 2015 Hadde bare lyst til å si hei til alle her inne, ettersom jeg og sambo nå har bestemt oss for at jeg skal slutte på p-pillen, og så ser vi hva som skjer Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å bruke litt tid her inne, lese meg opp på alt som er nytt og spennende! Så; Hei til alle, hyggelig å hilse på dere, jeg er så glad for å være her
MaybeAgain Skrevet 8. august 2015 #2 Skrevet 8. august 2015 Hei Vi er litt i samme båt. Har vel også bestemt oss. Nesten ihvertfall Blir evt nr 4, så har tygget lenge på denne.... Skal, skal ikke.... Vil jeg noen gang føle meg "ferdig" osv. Men tror det blir en siste spire på oss også før familien er komplett. I så tilfelle skal den såes i september. Regner også med jeg kommer til å henge litt her inne - jeg blir fort veldig fokusert når slike babyprosjekt settes i gang. Det blir vel de fleste
Hjertesprett Skrevet 8. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2015 Vi satser også på september, men man kan jo aldri vite. Velkomment uansett! Nummer 4 ja, her er det nummer 1 som er planlagt, og det ble såvidt det Hyggelig å "hilse" på deg, lykke til!
MaybeAgain Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Alle babiser er spennende, men nr1 er alltid mest spennende Gratulerer med beslutningen - bare det er jo et skumelt skritt! Ja, nr 4... Synes selv vi er litt gærn i grunn. Her er det kaos allerede, så en til lager ikke noe mer kaos tror jeg :)
Hjertesprett Skrevet 8. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2015 Utgangspunktet hoss oss var at vi ikke skulle ha barn, men så ble mannen babysjuk, så da måtte jeg i tenkeboksen Gratulerer selv, 4 er jo helt fantastisk! Kan tenke meg det er lettere å bestemme seg for en til når man vet hva man går til! Hvor gamle er de andre barna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå