Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg går på ppillen Loette, noe jeg har gjort i et halvt år omtrent. De siste to ukene har jeg hatt veldig mange kramper i magen og ekstremt mye luft. Noen ganger får jeg noen slags kramper som kjennes ut som luft som ikke kommer seg ut, og jeg får også en følelse av at jeg har veldig løs mage(veldig ubehagelig) men det er bare luft. For ca 3/4 dager siden våknet jeg opp og var veldig svimmel, jeg prøvde å legge meg ned igjen men med engang jeg lukket øynene ble jeg svimmel. Jeg er så utrolig trøtt men sliter med søvn. - De siste dagene har jeg vært svimmel/kvalm, jeg vet liksom ikke helt om jeg skal til å svime av eller kaste opp. -jeg har hatt utflod med spor av blod. -jeg lukter ting overalt som får meg til å brekke meg. - jeg røyker, men har den siste uken blitt kvalm av tanken og røyker kun 1 røyk annen hver dag. Jeg tok en test for noen dager siden, før kvalmen og svimmelheten startet, men den var negativ. Er dette tegn på graviditet?? Anonymous poster hash: 43e60...77e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Det kan være det. Symptomene på graviditet er jo veldig individuelt, men jeg hadde noen av de samme tegnene de første ukene selv. Ta en ny test etter forventet mens Anonymous poster hash: 56cbf...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå