Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Er så spent på om det kommer til å starte av seg selv denne gangen Hva er din erfaring?Vet om flere som har blitt igangsatt hveeeer gang. Anonymous poster hash: cb580...aa7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Jeg ble igangsatt med nr 2. Nr 1 og 3 startet av seg selv. Anonymous poster hash: 99230...1ad
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Keisersnitt med første, satt i gang med andre og tredje kom som ei rakett ei uke før termin. Anonymous poster hash: 159d4...dea
Singelmamma <3 <3 Skrevet 8. august 2015 #4 Skrevet 8. august 2015 Fødsel nr 2 kom i gang av seg selv
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Nr 1 igangsatt 5 dager over termin. 2 og 3 starta av seg sjøl på termindagen ☺ Anonymous poster hash: e8a21...b50
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Jeg tenker at det har jo mye å si hvorfor man ble igangsatt. Hvis man ble igangsatt pga overtid, kan man jo tenke at det kan skje igjen av samme årsak, selv om det neppe har noen sammenheng. Men ellers blir man jo igangsatt av så mange andre årsaker, som man ikke kan ta høyde for. Jeg ble igangsatt pga sykdom hos meg en uke før termin med førstemann. Vi vil jo aldri vite om fødselen hadde forløpt normalt uten. Men jeg hadde 2,5 cm åpning når de tok vannet for å sette igang ting, så noe var jo på gang. Jeg hadde ikke kjent noen rier i det hele tatt på forhånd. Med nummer to gikk vannet av seg selv, helt plutselig, 3 uker før termin. Men så skjedde det ikke noe mer, så de ble nødt til å sette meg igang da også
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #7 Skrevet 8. august 2015 Nr 2 og 3 kom av seg selv 8 dager over termin. Anonymous poster hash: 7f783...3e6
Bullerulla Skrevet 8. august 2015 #8 Skrevet 8. august 2015 Jeg ble igangsatt sju dager over termin med førstemann, kom i gang av meg selv dagen etter termin med andremann. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå