Gå til innhold

Trekant......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen hadde sex. Jeg sto på gulvet bøyd over sengegavlen, og han tok meg bakfra. Etter akten spurte jeg hvilken ende han ville hatt om vi skulle hatt trekant. Han holdt på å få spasmer!

Han sa at trekant var totalt uaktuelt, han skulle da aldri dele meg med en annen mann!!!!

Skulle han liksom stå å se på mens noen andre knulle meg?! Det var uff og huff, men alternativet var at han skulle stå å se på meg med en annen sin kuk i munnen, det var like ille.

Grunnen til at jeg tok opp dette var at en venninne av meg, vi kjenner forsåvidt begge de to godt. De har hatt trekant. Min mann vet ikke det, jeg ble forbauset da hun fortalte det. Det kommer jeg nok ikke til å fortelle han heller etter hans reaksjon. Jeg ser, eller så på min egen mann som veldig liberal og tolerant, særlig når det gjelder sex, frem til hans "prippne" reaksjon.

Jeg tror min mann har rett, trekant hører ikke hjemme i et ekteskap, og det kan umulig være ekte gjensidig respekt og kjærlighet der sånt foregår. Hvordan kan det være forenelig med trekant?

Hva sier dere erfarne trekant hustruer?

Anonymous poster hash: ae564...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sært å kalle mannen for "prippen" pga at han ikke vil ha trekant...,

Anonymous poster hash: 8360f...f68

Skrevet

Sært å kalle mannen for "prippen" pga at han ikke vil ha trekant...,

Anonymous poster hash: 8360f...f68

Signerer. Svært få ønsker å dele sin partner med noen, selv om det er ganske vanlig fantasi. Hvorfor gifter man seg med en person og "roer seg ned", skaper familie? For å fortsette å ha sex med andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...