Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Ja, jeg glemte den i år igjen... Mannen husket da... Anonymous poster hash: 3ddab...8e8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Jeg er singel, men hadde jeg vært gift hadde det vært viktig for meg at den dagen ble husket. Anonymous poster hash: 6132e...036
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Hehe, vi husket den det første året og da vi hadde vært gift i ti år. Alle i mellom har blitt glemt av oss begge. Ikke så viktig å huske for vår del med andre ord. Problemet oppstår vel først om det er viktig for den ene parten og ikke den andre. Anonymous poster hash: c152f...a82
Iiiiik Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Det er viktig hvis det er viktig for en eller begge i selve ekteskapet. Jeg synes det er hyggelig at vi gratulerer hverandre med dagen. Trenger ikke noe gave eller markering utover det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Vi husker det av og til, men gjør ikke noe ut av det. Er ikke så veldig romantiske av oss, men vet hvor vi har hverandre. Anonymous poster hash: 13927...72d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 I fjor var det min venninne som minnet meg på det, og året før der igjen kom vi på det fordi vi skulle sjekke ringene våre noen dager i forkant.. Sååååeh, for meg er det ingen krise om det glemmes, men så har vi det bra sammen til hverdags da, og trenger ingen store bravurer for å vite hva vi betyr for hverandre og at vi hører sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 For meg er det superviktig! Får alltid fin gave, og vi går ut å spiser eller drar på hotelltur. Vi feirer alt vi, hehe. Snakker om det i forkant og bestiller sammen, så begge er veldig klar over den dagen vi feirer også dagen vi ble kjærester og bursdagene våre. Så er mannen din som meg, er det veldig viktig. Anonymous poster hash: f2fee...27a
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Trenger ikke noe annet enn at vi husker det. Men det gjør vi da, enda hvertfall.
Yellow Brick Road Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Nei, det er ikke viktig. Vi pleier riktignok å huske det og feirer gjerne med en middag ute eller en bedre middag eller en flaske vin eller en noe hjemme. Men glemmer vi det, så går det helt fint det også.
Liv & Røre Skrevet 8. august 2015 #11 Skrevet 8. august 2015 Jeg glemmer den ofte. Hvilket er spesielt siden den er på bursdagen min.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #12 Skrevet 8. august 2015 Vi begge husker den dagen ja, vi koser oss med god mat så får jeg en liten oppmerksomhet på dagen vår. Vi har bryllupsdag på bursdagen til min mor som døde året før vi giftet oss, derfor blir det ekstra spesielt for vår del. Anonymous poster hash: e0563...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå