Gå til innhold

Dere som har sendt meldekort for sent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye for sent sendte du det og hvor mye kuttet de i utbetalingen din? Her ble det dessverre helt glemt av på grunn av sykdom og stress. Pleier alltid å huske det så dette var et surt engangstilfelle og jeg er fullstendig klar over at det er bare min feil.

Det ble sendt på onsdag istedet for på søndag. Ser i dag at de kuttet over 3000 kr!! Jeg fikk bare for 4 dager istedet for 10. Trodde ikke de kuttet så mye.. Har iallefall lært leksa mi

Anonymous poster hash: 221ce...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble helt glemt = null penger

Anonymous poster hash: 835b6...a4a

Skrevet

Eksen min ble trukket engang. Han ringte å forklarte Hvorfor og fikk etterbetalt. Ring å snakk med de så kanskje de kan endre det nå.

Anonymous poster hash: 1ea60...243

Skrevet

Hvor mye for sent sendte du det og hvor mye kuttet de i utbetalingen din? Her ble det dessverre helt glemt av på grunn av sykdom og stress. Pleier alltid å huske det så dette var et surt engangstilfelle og jeg er fullstendig klar over at det er bare min feil.

Det ble sendt på onsdag istedet for på søndag. Ser i dag at de kuttet over 3000 kr!! Jeg fikk bare for 4 dager istedet for 10. Trodde ikke de kuttet så mye.. Har iallefall lært leksa mi

Anonymous poster hash: 221ce...9cd

Men står det ikke en dato det tidligst skal sendes? Trodde ikke det var en spesiell dato det MÅ sendes? Jeg skal begynne å sende nå og står at det er klart til å sendes i morgen, må jeg sende akkurat den dagen da?

Anonymous poster hash: c08f8...905

Skrevet

Man har en uke på seg på å sende det. Jeg kan sende fra i morgen, og husker jeg rett er siste sendefrist neste søndag igjen. Pleier å sende inn lørdag eller søndag, jo fortere jeg melder jo fortere kommer pengene.

Sendte du da onsdagen etter det hadde gått ei uke?

Hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor det har blitt redusert så mye...

Anonymous poster hash: 30e92...316

Skrevet

Jeg sendte to dager over siste frist. Fikk ca 1900 brutto i stedet for ca 10 000 brutto. Har sendt klage til nav. Synes det er provoserende at litt for sent innsendt meldekort skal få slike konsekvenser. Nav er strenge med at brukerne skal overholde tidsfristene, men når nav selv ikke overholder sine egne frister, får det ingen konsekvenser.

Selvfølgelig burde jeg passet på å sende inn i tide, men jeg hadde et dødsfall i nærmeste familie, så tidsmessig hang jeg ikke med. Skal sette på alarm heretter slik at jeg ikke glemmer det igjen.

Anonymous poster hash: c0aa3...6a2

Skrevet

Jeg sendte inn nå istad, kunne sendes fra i dag og så står det at siste frist for innsending før trekk i ubetaling er 17.august. Altså mandag om litt over ei uke. Så vi har jo god tid på oss før det trekkes fra betalingen

Anonymous poster hash: 30e92...316

Skrevet

Var sen et par ganger og glemte det helt av, fikk ingenting. MEN jeg var i jobb, så pengene ble stoppet pga mye jobbing og da :)

Nå har jeg alarm på når det skal sendes inn, har ikke råd til trekk da jeg får ca knapt 4000,- for en periode som nav mener jeg og min datter skal klare oss med. Vedlig gøy når de stoppet pengene igjen for 2 dager "for mye arbeid" og jeg hadde da siste uken ikke jobbet heller (Regnet med i perioden for en uke full jobb og en uke uten jobb tilsvarer null i utbetalinger da, som er fair for min del egentlig). Fant det ut da bostøtten stoppet......

Anonymous poster hash: 6f3dc...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...