Gå til innhold

Hvilken av dissen jobbene hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Brukerstøtte/kundeservice

(Kunder tar kontakt om noe er feil, trenger hjelp til feilsøk/resetting av passord ol). I dette tilfellet innen HR/lønn.

2. Sekretær/resepsjon

(Kunder tar kontakt for å bestille timer, bestille varer, har konkrete spørsmål om varer/produkter). I dette tilfellet verksted.

Har fått to jobbtilbud. Lønna er ca lik. Arbeidstid er den samme. Luksusproblem.

Noen med tanker eller egne erfaringer de vil dele?

Anonymous poster hash: 633fb...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris!!

Hadde tatt jobb der miljøet virket best! ;)

Anonymous poster hash: 68565...94d

Skrevet

2, uten tvil! Jeg trenger personkontakt!

Heller også litt mot nr 2, men mest pga de som tar kontakt "ønsker noe", de kontakter oss ikke for å kjefte og klage ;)

Skrevet

Heldiggris!!

Hadde tatt jobb der miljøet virket best! ;)

Anonymous poster hash: 68565...94d

Jeg vet :D

Vanskelig å vite noe om miljøet. Begge lederne sier at de har et godt miljø, lite gjennomtrekk. Føler jeg må se det selv for å vite :)

Skrevet

Jeg ville nok heller jobbet innen HR enn på et verksted..

Anonymous poster hash: 0c5b2...83f

Skrevet

Vet du noe om sammensetningen av kjønn på disse to stedene da? Min personlige erfaring tilsier at det alltid er minst arbeidsmiljøproblemer der det er en jevn blanding av menn og kvinner. Evt en overvekt av menn. På kvinnedominerte arbeidsplasser er det oftere småkonflikter og utrolig mye kakling. Men det er som sagt min personlige erfaring, så det er jo selvsagt ingen fasit. 

Anonymous poster hash: 05eed...147
Skrevet

Nr 2

Anonymous poster hash: 8ab26...032

Skrevet

Nr 1 gir vel best bakgrunn på CVen din videre og er mer anvendelig i senere jobber. Kunnskap innen HR og personal er jo noe du kan bygge videre på hvis du er interessert i det.

Jeg ser ikke noen umiddelbar karriereveg ut fra verkstedkompetanse?

Anonymous poster hash: a4ad6...4da

Skrevet

1 av samme grunn som over

Anonymous poster hash: b1469...519
Skrevet

1. Brukerstøtte/kundeservice

(Kunder tar kontakt om noe er feil, trenger hjelp til feilsøk/resetting av passord ol). I dette tilfellet innen HR/lønn.

2. Sekretær/resepsjon

(Kunder tar kontakt for å bestille timer, bestille varer, har konkrete spørsmål om varer/produkter). I dette tilfellet verksted.

Har fått to jobbtilbud. Lønna er ca lik. Arbeidstid er den samme. Luksusproblem.

Noen med tanker eller egne erfaringer de vil dele?

Kundeservice/brukerstøtte. Men det skyldes sikkert det faktum at jeg ikke liker folk noe særlig :D

Skrevet

Vet du noe om sammensetningen av kjønn på disse to stedene da? Min personlige erfaring tilsier at det alltid er minst arbeidsmiljøproblemer der det er en jevn blanding av menn og kvinner. Evt en overvekt av menn. På kvinnedominerte arbeidsplasser er det oftere småkonflikter og utrolig mye kakling. Men det er som sagt min personlige erfaring, så det er jo selvsagt ingen fasit.

Anonymous poster hash: 05eed...147

1. Ca 50/50

2. Flest menn på verkstedet. 2 damer på kontoret. Hyggelig, 5 år eldre enn meg

Skrevet

Nr 1 gir vel best bakgrunn på CVen din videre og er mer anvendelig i senere jobber. Kunnskap innen HR og personal er jo noe du kan bygge videre på hvis du er interessert i det.

Jeg ser ikke noen umiddelbar karriereveg ut fra verkstedkompetanse?

Anonymous poster hash: a4ad6...4da

Håper jo å slippe å bytte jobb da ;) men jobb nr 2 vil jo evt gi erfaring som sekretær (lønn/regnskap inngår her).

Skrevet

Dytter i håp på flere meninger :)

Skrevet

Nr 2 pga erfaringen du får med lønn/regnskap.

Anonymous poster hash: e51c1...1fe

Skrevet

1, men det er kun fordi jeg jobbet i omsorg yrket i maaange år å hadde synes det vært godt å isoleres litt 😂

Anonymous poster hash: 33b47...1b1

Skrevet

Nr.2

Anonymous poster hash: 7f2b9...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...