Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 De er 8 og 10 år Anonymous poster hash: fe5fd...b91
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Jeg ville ventet til etter uke 12 men helst etter at du har vært på Ul. Jeg har opplevd å få beskjed om avvik som ikke er forenelig med liv på Ul å er sjeleglad for at barna ikke viste noe om svangerskapet. Men det er meg. Anonymous poster hash: 8a02f...300
ulenissen Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Jeg har fortalt det til de to eldste på 7 og 9 fordi jeg er dårlig. Men har også fortalt at det ikke er sikkert at det går bra på en måte som barn kan forstå. Minste på 3 får ikke vite noe før etter ul i uke 12.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Mannen maser om at vi skal si det til familie Er i uke 4... jeg blir litt stresset Anonymous poster hash: fe5fd...b91
BøllefrøOgBolla Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Vi har fortalt det til barna på fire og seks fordi jeg ligger rett ut og er dårlig... Er i uke 7! Men de vet også at det ikke er sikkert det blir noen baby, og har fått se bilde av hvor bitteliten den er og at det derfor ikke er sikkert at den kan bli stor og sterk som dem. De vet om liv og død fra før - og skulle noe skje så tenker jeg det er greit at de forstår hvorfor vi er lei oss. Også hadde vi ikke så mye valg når jeg er så dårlig...
TPK Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Vi sa det i uke 12 etter UL. Barna var da 2 og 4. Men så mistet vi i MA i uke 17... men barna tok det fint, og det var greit at de på en måte forsto hvorfor jeg bare gråt og gråt. De var veldig dtøttende og trøstet meg med masse kos :-) Men de hadde fortalt det i bhg da, så det var litt kjipt å måtte forklare der at det ikke gikk bra (til de voksne altså, siden de spurte).
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Vi sa det i uke 12 etter UL. Barna var da 2 og 4. Men så mistet vi i MA i uke 17... men barna tok det fint, og det var greit at de på en måte forsto hvorfor jeg bare gråt og gråt. De var veldig dtøttende og trøstet meg med masse kos :-) Men de hadde fortalt det i bhg da, så det var litt kjipt å måtte forklare der at det ikke gikk bra (til de voksne altså, siden de spurte). Trist 😢 Anonymous poster hash: fe5fd...b91
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Takk for svar. Vi hopper nok i det 😜😛 Anonymous poster hash: fe5fd...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå