Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Som er både mormor/morfar og Farmor/farfar, behandler de alle barnebarna likt? Mine svigerforeldrene behandler barna de er mormor/morfar til bedre enn de de er farmor/farfar til som er våre. De har de på overnatting ofte og gir de gaver. Våre barn har de bare kontakt med når de "må" i bursdager osv, og bare gaver da. Vi har fra jeg ble gravid behandlet og latt de delta like mye som mine foreldre. Har invitert og spurt om pass, men de kan ikke sier de. Er visst mer stas med datter-barna. Anonymous poster hash: c1ff7...fe0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Her er det motsatt. Tror mamma hatt litt panikk for at min brors kone prioriterer sin egen mor, så hun bryter alle planer hun har med meg og mine barn dersom hun får muligheten til to minutter med de hun er farmor til. Skjønner henne litt altså, men er litt dumt for mine barn som kun har henne og morfar. De har hverken farmor eller farfar. Men morfar stiller alltid opp. Anonymous poster hash: ee60d...30c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Min mor er både mormor og farmor og behandler alle likt. Min svigermor er bare farmor og er mye mindre involvert og interessert. Men hun behandler forsåvidt barnebarna likt. Anonymous poster hash: 9a08b...1d4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Mine foreldre er mer interessert i mine barn enn barna til min søster. (De er kun mormor/morfar enn så lenge) Mine svigers er bare farmor/farfar, de er minimalt involvert/interessert i barnebarn Anonymous poster hash: d3319...26c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Mannens foreldre bor på andre kanten av landet, og mannens søter bor i samme by som dem, så det er naturlig at de får et tettere forhold til hennes barn. Men litt sårende er det likevel at de ikke gidder å sende gave til vårt barn til bursdagen engang. De har kun to barnebarn, så det burde ikke være så vanskelig. Anonymous poster hash: bea58...d5f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 mannens søster* Anonymous poster hash: bea58...d5f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Mitt barn har alle 4 besteforeldre og alle er like ivrige. Mormor og Farmor tar mer av da siden de mener dem er flinkere med barn og dem har så lyst på babykos Farfar og Morfar er like ivrige men dem gleder seg mest til barnet vokser siden de har veldig lyst til å finne på aktiviteter og sånt med barnebarnet når den kan gå og gjøre kjekke ting med dem Ellers er så er de med han så ofte de kan, kjøper gaver og vil gjerne være med han men vis farmor og farfar vil ha tid med han da er det vi som må komme opp med han siden de nekter å komme opp til oss. For tiden så er barnet mitt den første og eneste barnebarnet dem har så det har sikker mye med det å gjøre også Anonymous poster hash: e3800...27b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Svigerforeldrene mine prioriterer datteren sin og å være hundevakt for hunden til denne datteren enn sønnen sin og å være barnevakt for barnet vårt... Anonymous poster hash: 2d4a8...58d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå