Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Kommer greit overens med søsteren til samboeren min. Er høflig og hyggelig mot henne, men jeg kunne ikke vært venn med henne. Totalt personlighets kræsj eller hva jeg skal si. Jeg synes hun er litt høylytt, brautende, tAr ikke nei for et nei. Og hun er sånn som legger ut nakenbilder av seg selv på sosiale medier. Eller går nærmest naken (kun i håndkle) hvis vi stikker innom og henter noe. En smule vulgær etter min smak..uansett så er hun innom av og til og spør om broren vil trene med henne eller gå fjellturer osv. Hun har spurt meg før og da sier jeg nei. Ser for meg noen timer med pinlig taushet. Ingenting til felles. Han VET jeg ikke vil. Sebest idag spurte hun broren om de skulle ut og han sa nei, men xxx (meg) kunne jo være med. Helt ut av det blå!! Så spør han meg når hun er gått om jeg ikke liker og gjøre slike ting med henne?! Vel, nei, det vet han jo, har sagt det før! Han setter meg i slike situasjoner hvor jeg konstant må finne på unnskyldninger. Anonymous poster hash: b6daa...4a6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Han har sikkert et ønske om at du og søsteren skal kunne omgås mer vennskapelig, selv om dere ikke trenger være nære venninner. Du får si det til ham igjen, men på en slik måte at du ikke sårer ham eller får ham til å føle at han må velge side. Dere er begge en del av livet hans. Anonymous poster hash: 7fc7a...daa
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Konstant? Har han gjort det før? Anonymous poster hash: cd003...35a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Hvorfor kan han ikke finne på noe med søsteren sin selv? Er han ute med dine søsken uten deg? Anonymous poster hash: bf27f...967
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Ja han har sagt slike ting flere ganger. Og ja, han er ute med henne nå. Siden jeg ikke "gadd". Jeg ber han ikke velge side, men han bør kunne forstå at jeg ikke vil omgåes henne mer enn jeg "må". Han tar kritikk veldig dårlig, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han det. Anonymous poster hash: b6daa...4a6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Ja han har sagt slike ting flere ganger. Og ja, han er ute med henne nå. Siden jeg ikke "gadd". Jeg ber han ikke velge side, men han bør kunne forstå at jeg ikke vil omgåes henne mer enn jeg "må". Han tar kritikk veldig dårlig, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han det. Anonymous poster hash: b6daa...4a6 Har det slått deg at han kan synes det er sårende at du ikke liker søsteren hans? Anonymous poster hash: cd003...35a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Ja han har sagt slike ting flere ganger. Og ja, han er ute med henne nå. Siden jeg ikke "gadd". Jeg ber han ikke velge side, men han bør kunne forstå at jeg ikke vil omgåes henne mer enn jeg "må". Han tar kritikk veldig dårlig, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han det. Anonymous poster hash: b6daa...4a6 Har det slått deg at han kan synes det er sårende at du ikke liker søsteren hans? Anonymous poster hash: cd003...35a Ja, men hva mener du jeg skal gjøre? Late som? Jeg har fire søsken og han er ikke spesielt nære dem. Så hvordan kan han forvente det samme? Skulle jeg vært sint fordi han ikke ville omgåes mine søsken? Han og søstera er nær, greit det. Men han kan ikke forvente det av meg. Anonymous poster hash: b6daa...4a6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 Du er voksen nok til å kunne omgås familie og strekke deg litt for samboeren din. Tror du ikke han hadde gjort det samme for deg? Jeg er heller ingen stor fan av dama til broder`n, men hun er familie og jeg tilbringer tid sammen med henne. Det er alltid noe å snakke om, finne noe man har til felles og dele noen felles opplevelser. Anonymous poster hash: 20f52...bd9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Du er voksen nok til å kunne omgås familie og strekke deg litt for samboeren din. Tror du ikke han hadde gjort det samme for deg? Jeg er heller ingen stor fan av dama til broder`n, men hun er familie og jeg tilbringer tid sammen med henne. Det er alltid noe å snakke om, finne noe man har til felles og dele noen felles opplevelser. Anonymous poster hash: 20f52...bd9 Hvis du leser det hun har skrevet, så ser du at han GJØR IKKE det samme for henne. Hun har også søsken! Enig med deg HI, jeg synes det var dårlig gjort. Hvis han ønsket at du skulle tilbringe tid med søsteren hans så burde han heller ha snakket med deg om det på tomannshånd i stedet for å sette deg i en sånn situasjon. Anonymous poster hash: e75ae...349
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Du er voksen nok til å kunne omgås familie og strekke deg litt for samboeren din. Tror du ikke han hadde gjort det samme for deg? Jeg er heller ingen stor fan av dama til broder`n, men hun er familie og jeg tilbringer tid sammen med henne. Det er alltid noe å snakke om, finne noe man har til felles og dele noen felles opplevelser. Anonymous poster hash: 20f52...bd9 Har kjent dama i tre år. Ingen felles opplevelser utenom fanilieselskaper. Og nei, jeg vet han ikke gjør eller ville gjort det samme for meg. Vi har hatt min bror på 18 år (min yngste) her noen ganger i fjor da han går på skole i nærheten og har vært her noen helger. Har da kommet hjem fra helgejobb og de har ikke pratet sammen en hel dag. Han har ikke vært her på lenge, mulig han følte seg lite velkommen. Anonymous poster hash: b6daa...4a6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Du er voksen nok til å kunne omgås familie og strekke deg litt for samboeren din. Tror du ikke han hadde gjort det samme for deg? Jeg er heller ingen stor fan av dama til broder`n, men hun er familie og jeg tilbringer tid sammen med henne. Det er alltid noe å snakke om, finne noe man har til felles og dele noen felles opplevelser. Anonymous poster hash: 20f52...bd9 Har kjent dama i tre år. Ingen felles opplevelser utenom fanilieselskaper. Og nei, jeg vet han ikke gjør eller ville gjort det samme for meg. Vi har hatt min bror på 18 år (min yngste) her noen ganger i fjor da han går på skole i nærheten og har vært her noen helger. Har da kommet hjem fra helgejobb og de har ikke pratet sammen en hel dag. Han har ikke vært her på lenge, mulig han følte seg lite velkommen. Anonymous poster hash: b6daa...4a6 Sikker på at dere passer sammen? Anonymous poster hash: cd003...35a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Du er voksen nok til å kunne omgås familie og strekke deg litt for samboeren din. Tror du ikke han hadde gjort det samme for deg? Jeg er heller ingen stor fan av dama til broder`n, men hun er familie og jeg tilbringer tid sammen med henne. Det er alltid noe å snakke om, finne noe man har til felles og dele noen felles opplevelser. Anonymous poster hash: 20f52...bd9 Har kjent dama i tre år. Ingen felles opplevelser utenom fanilieselskaper. Og nei, jeg vet han ikke gjør eller ville gjort det samme for meg. Vi har hatt min bror på 18 år (min yngste) her noen ganger i fjor da han går på skole i nærheten og har vært her noen helger. Har da kommet hjem fra helgejobb og de har ikke pratet sammen en hel dag. Han har ikke vært her på lenge, mulig han følte seg lite velkommen. Anonymous poster hash: b6daa...4a6 Sikker på at dere passer sammen? Anonymous poster hash: cd003...35a Må jeg like søstera hans for at vi skal passe sammen mener du? Vi har en unge sammen. Skal jeg slå opp fordi jeg ikke kommer overens med er av familiemedlemmene? Anonymous poster hash: b6daa...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå