Gå til innhold

Noen som har skilt seg uten dramatikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror mannen og jeg er på vei fra hverandre. Begge har vært på tanken om hvordan det ville vært å bodd for oss selv osv. Den siste tiden har vi blitt mer venner enn kjærester.

Er det noen som har skilt lag som venner og uten noe drama?

Anonymous poster hash: 82039...d37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Vi er fortsatt venner 15 år etter:)

Anonymous poster hash: bd009...f5b

Skrevet

Ikke skilt forsåvidt i og med at vi bare var samboere, men vi flytta fra hverandre uten dramatikk. Gikk ca 4 mnd fra vi bestemte oss for å bryte opp til jeg faktisk flyttet, i den perioden var vi på ferie sammen og brukte mye tid på å planlegge og ordne så det skulle bli så smidig som mulig for ungenes del.

Vi går godt overens fortsatt, og han og mannen min går godt sammen. Ingen problem med felles bursdagsfeiringer osv, og vi samarbeider godt om samvær. One big happy family 😛

Skrevet

Både jeg og samboeren skilte lag med våre tidligere partnere uten noe særlig drama. Litt bitterhet og vonde følelser kommer man nok borti uansett, men jeg vil si vi hadde et relativt perfekt brudd, om man kan bruke de ordene. Vi kommuniserte dårlig som et par, og akkurat det merkes selvsagt fortsatt innimellom. Men vi kan fortsatt prate sammen, le og kose oss.

Anonymous poster hash: b29a7...3b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...