GÃ¥ til innhold

Gjerrig svigermor! 😤😠

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hverken mannen min eller jeg har jobb nå om dagen. Svigermoren min har masse penger, men hun nekter å låne penger til oss. Nå har vi tenkt å si til henne at hvis hun ikke låner oss penger så selger vi huset og flytter til Spania, og da får hun ikke se barnebarna på en god stund. Hvordan kan vi gå frem?

Anonymous poster hash: 7eaa6...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å heller skaffe seg JOBB som alle andre voksne med forsørgeransvar?!?!

Stakkars svigermor..

Anonymous poster hash: ab80a...a7b

Skrevet

Du er jo helt gal enten du er seriøs eller et troll

Anonymous poster hash: 44607...9b5

Skrevet

Selg huset og flytt til Spania. Spør svigermor hvorfor så si det var for å straffe henne for at hun var gjerrig.

Skrevet

Skal hun forsørge dere? Det er hennes penger. Hadde heller ikke lånt penger til storforlagene voksne barn.

Anonymous poster hash: e6cb8...09c

Skrevet

Sikkert et helt seriøst innlegg..

Skrevet

Hvorfor har ingen av dere jobb?

Skaff dere jobb begge to, gå gjennom økonomien og kutt der det kan kuttes.

Selvsagt skal ikke svigermor betale for dere.

Vil dere flytte til Spania så bare flytt. Høres ut som svigermor har så god økonomi at hun kan fly til Spania så ofte hun vil og bo på hotell.

Hva med å syte til dine egne foreldre og heller tigge penger av dem?

Anonymous poster hash: 04303...7fc

Skrevet

Hahaha... Ut fra det innlegget der, så må jeg innrømme at jeg er tilbøyelig til å være enig med svigermor i det å ikke låne dere penger.  Vitner ikke om veldig mye modenhet her. 

Men jeg går egentlig ut fra at dette er et forsøk på trolling kjenner jeg. 

Anonymous poster hash: 05255...1e7
Skrevet

Jeg støtter din svigermor. Jeg hadde heller ikke lånt penger til noen uten jobb som truer med å flytte til Spania hvis de ikke får pengene mine.

Skrevet

Foreldrene mine er døde, så kan desverre ikke låne av dem. Mannen min og jeg jobbet sammen og mistet jobben da firmaet gikk konkurs får 10mnd siden, og finner ikke jobb. Svigermoren min vet at vi prøver å få jobb, uten hell. Hun har ikke flere barn, og ikke gjeld engang. Jeg syns ærlig talt at hun kunne i det minste nedbetale gjelden vår, så får vi betidelige færre utgifter...

Hi

Skrevet

Hva skal dere leve av i Spania da?

Tror kanskje svigermor er ganske smart, egentlig.

Skrevet

Foreldrene mine er døde, så kan desverre ikke låne av dem. Mannen min og jeg jobbet sammen og mistet jobben da firmaet gikk konkurs får 10mnd siden, og finner ikke jobb. Svigermoren min vet at vi prøver å få jobb, uten hell. Hun har ikke flere barn, og ikke gjeld engang. Jeg syns ærlig talt at hun kunne i det minste nedbetale gjelden vår, så får vi betidelige færre utgifter...

Hi

Hva med å ta kontakt med banken for å avtale en bedre nedbetalingsplan, evt avdragsfrihet en periode? 

Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg fortsetter å svare på denne trollinga. Jeg må seriøst komme meg ut. 

Anonymous poster hash: 05255...1e7

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Hi

Uff, skjønner deg godt. Ikke bare bare å fø på 11 unger når begge er arbeidsledige😜

Skrevet

Hvis vi selger huset har vi nok penger til å nedbetale gjelda og leve godt der nede i maaange år

Hi

Skrevet

1. Bli voksen

2. Skaff dere jobb

3. Hvis det er HELT umulig å få jobb der dere bor: flytt!

Anonymous poster hash: b553c...b55

Skrevet

Anonym bruker, on 07 Aug 2015 - 14:26, said:

*Miss Marple*" data-cid="147367579" data-time="1438949870" data-date="i dag, 14:17 said:

Hvis vi selger huset har vi nok penger til å nedbetale gjelda og leve godt der nede i maaange år

Hi

Og når pengene tar slutt? Du er klar over at både boligmarked og jobbmarked i Spania er helt dødt? Samt at arbeidsvilkårene er langt fra forenelig med det vi i Norge kaller familieliv? Om dere kjøper der er ikke sikkert dere får solgtt igjen. Og å selge huuset og bruke opp fortjenesten på forbruk uten å ha inntekt? Totalt idioti. Anonymous poster hash: c3d2d...ace
Skrevet

Problemet deres er ikke svigermor, problemet er at dere ikke har jobb.

Den slags tankegang du viser her, er resultat av lediggang og alt for mye tid til å tenke.

Lediggang er roten til alt ondt - få dere jobb.

Anonymous poster hash: 95718...9f1
Skrevet

Hahahahahahaha! Du har en syk hobby!

Anonymous poster hash: c785a...a02

Skrevet

Fnis! Det beste er jo at det faktisk finns sånne merkelige mennesker der ute!

Anonymous poster hash: 48e72...855

Skrevet

Hi

Men å flytte til Spania har dere råd til. Enten så er du et troll, eller så er du usigelig dum

Anonymous poster hash: 40236...5a4

Skrevet

Vel...det skrives mye dritt om svigermødre her inne. Dette er et eksempel på at det må tas med en klype salt. Her er det svigerdatter som ikke er helt god.

Skrevet

Bruk arven etter dine foreldre på å betale ned gjelden.

Anonymous poster hash: 70d1a...482
Skrevet

Bruk arven etter dine foreldre på å betale ned gjelden.

Anonymous poster hash: 70d1a...482

Den arven har de sikkert allerede brukt opp på ferie til Spania

Anonymous poster hash: c785a...a02

Skrevet

Det er da ikke så billig å leve i Spania!

Anonymous poster hash: 93a38...bfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...