Gå til innhold

Har han gjort noe dumt nå? 😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stesønnen min tok noen unger(3 stk, den ene bor i nabolaget, de andre ukjente) på fersken mens de plaget en liten katt i går.De slo den og pikket den med pinner. Det var visst naboungen som var den "aggressive" part. Han er egentlig et ganske frekt(i hvertfall er det inntrykket jeg har fått av ham) barn men stesønnen min hadde klikket på dem og brølt "jævla monsterunge" og "det her gjør du faen ikke igjen"

Ungen hadde jo blitt ganske så satt ut. I dag kom moren hans på døren og sa hun skulle anmelde ham for trusler og trakassering mot hennes sønn. Men det han sa var ikke direkte truende vel? Jeg og mannen hørte det som ble sagt(eller rettere sagt brølt). Huff..håper ikke han har gjort noe dumt nå?😞

Anonymous poster hash: 550f5...fe4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes monsterungen fortjente det,si at dere vil anmelde for dyremishandling.

Anonymous poster hash: c8b34...b21

Skrevet

Hvor er trusselen? Hadde svart at du anmelder for dyreplageri.

Hvor gamle er barna?

Anonymous poster hash: 81b0e...5ef

Skrevet

Jeg hadde vært veldig stolt av barnet mitt om han hadde reagert som din sønn. Dyremishandling er straffbart og grusomt..

Anonymous poster hash: 5d15a...ef3

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Gutten er 11, min stesønn er snart 17. Kan jo ikke anmelde et barn under den kriminelle lavalder..

Skrevet

Kan melde til barnevernet.

Skrevet

Han har ikke gjort noe galt, godt noen snakker for dyret!

Anonymous poster hash: bb956...2de
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg hadde vurdert en bekymringsmelding til barnevernet. Ikke bare driver barnet med dyremishandling, men det får støtte for det hjemmefra. Hadde mitt barn kommet hjem og fortalt at hun fikk kjeft av sønnen din for å plage et dyr hadde jeg kommet på døra de for å rose sønnen din. Denne mora er altså mer opptatt av at noen har gitt HENNES barn tilsnakk enn at barnet hennes mishandler dyr. DET bør noen ta tak i.

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Gutten er 11, min stesønn er snart 17. Kan jo ikke anmelde et barn under den kriminelle lavalder..

Kriminell lavalder er 15

Anonymous poster hash: e314f...3b6

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Kriminell lavalder er 15

Ja, nettopp. Ergo er han for ung.

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Kriminell lavalder er 15

Ja... Og gutten er 11... 

Anonymous poster hash: 99b6e...44c

Skrevet

Vær så god sier du da. Det blir ikke fulgt opp av politiet uansett. Og si at du melder henne til dyrebeskyttelsen dersom hun ikke lærer sønnen sin å ikke plage dyr.

Anonymous poster hash: 3e0d2...2f9

Skrevet

Se nå først om hun anmelder. viss hun gjør det og politiet faktisk tar det på alvor, så sier du at sønnen din i avhør skal beklage for måten han reagerte på, men at han blir sint når han ser mishandling av dyr. Case closed. For å si det sånn, de har ikke kapasitet til å bure inne en 17 åring for å ha bannet til en 11 åring :)

Skrevet

17 - åringen kan ta det helt med ro. Det er ikke ulovlig å banne og bli sint. Hadde han derimot sagt: jævla monsterunge. Gjør du det der igjen, skal jeg faen meg drepe deg.... Ja da hadde han gjort noe dumt.

Skrevet

Hvor gamle er barna?

Kriminell lavalder er 15

Ja, nettopp. Ergo er han for ung.

Kan selvfølgelig anmelde noen under kriminell lavalder. Da er det opp til politiet hva som skal skje. Ungdomsfengsel, institusjon, barnevern eller annet. Kriminell lavalder betyr bare vedheng på kriminelt rulleblad...

Skrevet

Vel.. det syns jeg var helt greit av stesønnen din å si. Håper ungen ble skremt og aldri gjør sånt mot dyr igjen.

Mannen min derimot presiserte å brøle til et par gutter tidligere i sommer. De stod langs veien da vi kjørte forbi. De kastet hver sin store stein i den nye bilen hans.

Mannen min ble mildt sagt forbanna. Tråkka inn bremsen, rygga et par meter tilbake, rulla ned ruta og sa:

"Ser jeg deg gjøre det der igjen, så banker jeg driten ut av deg!"

Jeg ble fullstendig sjokkert over hva han fikk seg til å si til et par unger i 11-årsalderen, samtidig som jeg skjønner at han ble forbanna for de klarte å lage bulk i bilen hans.

Dette skjedde rett ved hytta vår og jeg tenkte vi kom til å få et par sinte foreldre på trappa. Men da vi var der ute neste gang, så kom det to ydmyke gutter opp og ba pent om unnskyldning. Stakkars.. Da fikk jeg vondt av dem. Står respekt av at de turte det.

Jeg ba om unnskyldning på vegne av min manns oppførsel, og forklarte de at sånne skader på biler koster mye å fikse og at han ble veldig sint og lei seg da bilen er ny.

Dette forstod de og de sa at det skulle de aldri gjøre igjen. Jeg sa jeg syns det var flott av de å komme tilbake å be om unnskyldning og at det var greit.

Anonymous poster hash: 3f61e...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...