Gå til innhold

Turnusarbeid


Nelly82

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos lege og fikk sykemelding fra nattevaktene. Har nemlig 7 nattevakter på 4 uker. Mareritt å komme seg gjennom 1 natt. Vil sove hele tiden og sliter med å holde meg våken. Enda sover jeg hele dagen før natta og etter natta. Har jo barn og eier ikke sosialt liv slik som det er nå. Blir deprimert som f.. av det.

Men gruer meg sykt til å levere sykemelding da det er krise på jobb fra før.

Men det kan tilrettelegges (f.eks jobbe dag/kveld) i stedet.

Noen fler som jobber turnus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber turnus. Jeg er bare ca 6 uker på vei og har bare jobbet tre nattevakter enda, får prøve det litt ut før jeg snakker med sjefen om å evt gå over til bare dag og kveldsjobbing. Jeg heller litt mere mot B menneske enn A, så mulig nattevakter er bedre nå i starten, enn flere dagvakter. Får se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja arbeidsgivar skal legge til rette for gravide når det gjeld nattarbeid. (Dvs di e skal strekke seg for å legge til rette..)

Håpe formen komme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemagen20.04

Har 9 nattevakter på 4 uker, så kjenner til problemet.. sover hele dagen før og etter, kan heldigvis duppe litt av på vakt viss det er stille, skal prøve å holde ut noen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 7 nattevakter på 4 uker.. sykemeldt nå fra nattarbeid. Får se senere. Eier ikke like mye energi som før heller 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...