Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg har vent meg til (uvane kanskje, er ikke nødvendigvis tørst) å drikke mye, rundt 3-3,5 liter hver dag. Jeg tisser da naturlig nok også mye. Men jeg ser at i alle fall frem til lunsj så har jeg mørk gul urin. Blir lysere ut over dagen og kan være helt lys om kvelden. Drikker jevnt hele dagen, gjerne litt mer på formiddag. Drikker også kaffe om formiddagen. Noen som har erfaring med dette? Burde jeg gå til legen? Anonymous poster hash: 6f2c1...d66
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Levere en urinprøve kan du jo gjøre uten å gå til lege. Anonymous poster hash: c6a6d...99b
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Du kan være dehydrert likevel. Anonymous poster hash: 16b51...46d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Det kommer an på hva du mener med "mørk urin". Det er ikke slik at helt lys, nesten vannete urin er det eneste normale. Men har den en unaurlig farge, så bør du sikkert få tatt en urinprøve i første omgang. Anonymous poster hash: 423db...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå