Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #1 Skrevet 7. august 2015 Jeg er gravid i uke 8. Og våknet sulten som en ulv i morges.. Men også kvalm..! Fikk presset i meg en liten brødskive, var enda sulten og kvalm. Har vært slik siden jeg stod opp, bortsett fra at nå er jeg helt skjelven i kroppen. Føles ut som jeg har feber, selv om jeg ikke er varm. Svetter liksom på hele kroppen! Noen som vet om dette er normalt, evt har opplevd det. Har en ufattelig sykdomsfølelse liksom! Anonymous poster hash: 2e333...dd9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #2 Skrevet 7. august 2015 Jeg er gravid i uke 8. Og våknet sulten som en ulv i morges.. Men også kvalm..! Fikk presset i meg en liten brødskive, var enda sulten og kvalm. Har vært slik siden jeg stod opp, bortsett fra at nå er jeg helt skjelven i kroppen. Føles ut som jeg har feber, selv om jeg ikke er varm. Svetter liksom på hele kroppen! Noen som vet om dette er normalt, evt har opplevd det. Har en ufattelig sykdomsfølelse liksom! Anonymous poster hash: 2e333...dd9 Helt normalt! Jeg er også i uke 8, og er helt lik. Anonymous poster hash: dee84...d98
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #3 Skrevet 7. august 2015 Samme her - i uke 7. Stakkars oss! Føler meg så dårlig! Anonymous poster hash: 5b806...093
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Er helt zombie. Og jeg jobber i butikk, står hele dagen, og kundeservice er jævli viktig. Såvidt jeg klarer å smile til folk, selv om det er rolig her. Men så "bra" at andre også har det slik. At det ikke er noe galt altså! 5 timer igjen på jobb!!❤️ Anonymous poster hash: 2e333...dd9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Helt normalt! Jeg syntes det kjentes ut som jeg var fyllesyk i månedsvis. Helt ufattelig tørst oppå kvalmen og sulten. Riktig god bedring Anonymous poster hash: 6ae91...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå