Gå til innhold

Kan dere diskutere noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på saker som ikke handler om deres liv, men mer livssynrelaterte ting eller politikk for å ta to eksempler; kan dere diskutere sånt og være uenige uten å krangle?

Gubben kan ikke det, blir så driiiitsur og kommer med masse stygge ting :o at jeg er dum osv...

Det er bare en diskusjon??

Anonymous poster hash: 7d3a4...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg klarer veldig fint å diskutere sånne ting uten å bli sint. Starter det å bli litt stygt, så sier jeg bare at vi må være enige om at vi er uenige.

Jeg datet en mann, og vi startet å diskutere politikk. Vi var tydeligvis ikke enige, og han ble skikkelig sur, og sa så mye stygt, sa at folk som tenkte sånn de var tilbakestående, og han kritiserte sosionomer ut av en annen verden. Jeg er vernepleier, så han kunne like godt ha kritisert meg. Etter dette så har jeg aldri hatt noe kontakt med denne mannen.

Anonymous poster hash: c5ab4...a2c
Skrevet

Ja, vi er voksne mennesker. Nå deler vi syn i det meste, men er vi nå uenig i noe så går det på sak og ikke person.

Anonymous poster hash: 4328d...00d

Skrevet

Nei..

Mannen min liker ikke å snakke om dype ting. Det gjelder alt utenom hva vi skal ha til middag omtrent

Anonymous poster hash: 5ec50...7a0

Skrevet

Ja, vi har ofte diskusjoner om alt mulig, og diskuterer alltid sak, ikke person, og er like gode venner etterpå.

Skrevet

Ja, det kan vi, for vi er stort sett enig. Kan godt se for meg at det kan bli uvennskap om man står politisk langt fra hverandre. 

Anonymous poster hash: 2cce8...920
Gjest Antarctica
Skrevet

Javisst, vi diskuterer masse. Men vi er ikke ofte veldig uenige. Når vi er det, blir det i alle fall ikke fiendskap av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...