Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Er den bra? http://www.hostbarn.no/produkt/spise/laptop-lunchbox/laptop-lunchbox-pinklavendel Anonymous poster hash: f25bc...7a6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Ingen? Anonymous poster hash: f25bc...7a6
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Har en slik, men har ikke prøvd den enda. Anonymous poster hash: 40233...135
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #4 Skrevet 7. august 2015 Ikke nok plass til brødskiver. Har sett en helt fantastisk matboks i bhg jeg jobber. Skal finne navn og kjøpe den selv! Anonymous poster hash: 337e3...74c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #5 Skrevet 7. august 2015 Ikke nok plass til brødskiver. Har sett en helt fantastisk matboks i bhg jeg jobber. Skal finne navn og kjøpe den selv! Anonymous poster hash: 337e3...74c Hvis du tar ut innsatsene, så er det vel plass til brødskiver? Anonymous poster hash: 12e83...63a
c*h*r Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Jeg jobber i bhg og sverger til sistema!! De kan kjøpes på Obs til kr 79!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 300 kr for en matboks var da fryktelig dyrt! Anonymous poster hash: 910ac...bd3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #8 Skrevet 7. august 2015 http://www.going.no/barneutstyr/triple-split-matboks-med-plass-til-yoghurt-bla.html Anonymous poster hash: f6b6f...28d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #9 Skrevet 7. august 2015 Har bare kjøpt innmaten og bruker småboksene inni andre bokser, hvor det er plass til brødskiver. Foreløpig har ikke barnehagebarnet brukt boksene så mye (3 år), men jeg har brukt de til min lunsj/ middag når jeg jobber kveld. Anonymous poster hash: adf8f...d9e
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #10 Skrevet 7. august 2015 Jeg har en sånn stor sistema-boks som yngste har fått i gave. Den brukes aldri. Mine barn får all mat utenom frokost i bhg. De dagene de ikke spiser frokost hjemme har de med seg en enkel, liten boks med plass til to brødskiver og litt frukt. Jeg stusser litt på hvorfor alle vil ha så svære matbokser, med masse deler å vaske... Anonymous poster hash: 5ed6a...a18
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Jeg har en sånn stor sistema-boks som yngste har fått i gave. Den brukes aldri. Mine barn får all mat utenom frokost i bhg. De dagene de ikke spiser frokost hjemme har de med seg en enkel, liten boks med plass til to brødskiver og litt frukt. Jeg stusser litt på hvorfor alle vil ha så svære matbokser, med masse deler å vaske...Anonymous poster hash: 5ed6a...a18 Enkelte foreldre er mer kreative enn deg å da er det veldig greit med matboks med mange rom/småbokser. Anonymous poster hash: 910ac...bd3
Monajenten Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Denne uken er det medlemstilbud på Sistema på Coop, tror den koster 39,-
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Jeg har en sånn stor sistema-boks som yngste har fått i gave. Den brukes aldri. Mine barn får all mat utenom frokost i bhg. De dagene de ikke spiser frokost hjemme har de med seg en enkel, liten boks med plass til to brødskiver og litt frukt. Jeg stusser litt på hvorfor alle vil ha så svære matbokser, med masse deler å vaske...Anonymous poster hash: 5ed6a...a18 Enkelte foreldre er mer kreative enn deg å da er det veldig greit med matboks med mange rom/småbokser. Anonymous poster hash: 910ac...bd3 Frekk er du ihvertfall! Mine barn trenger ikke å få en dekorasjon i matpakken hver dag, her er det brødskiver sammen med f,eks litt agurk og cherrytomater. Elleret egg, eple,druer,gulerot. Har aldri med mere enn 2 ting itilegg til brødskiva. Får hjemmebakt brød da, vi har kjøpbrød max 5 ganger i året. Anonymous poster hash: 840be...623
klg,2 boys now:) Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Den i HI er håpløs.for boksene er vanskelig for barna og åpne også vil de gjerne åpne alle.ser ikke helt poenget med boksen om du skal fjerne alle de småboksene.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Denne uken er det medlemstilbud på Sistema på Coop, tror den koster 39,- Hvor ser du det, hvilken coop? Anonymous poster hash: 12e83...63a
Mamma_til_2 Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Hvorfor skal matboksen være så store og tunge og åpne? Det holder og ha en vanlig matbokser og kjøpt små bokser på jernia eks! Det er ikke en konkurranse om og ha den flotteste og mest upraktiske matboksen!
Julie (: Skrevet 7. august 2015 #17 Skrevet 7. august 2015 Er den bra? http://www.hostbarn.no/produkt/spise/laptop-lunchbox/laptop-lunchbox-pinklavendel Anonymous poster hash: f25bc...7a6 Vi har hatt den og digget den. Men jeg liker å sende med litt forskjellige ting og ikke bare brødskiver, så det kommer litt an på hva du skal ha oppi om den er bra eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #18 Skrevet 7. august 2015 Jeg er også veldig glad i den matboksen, selv om den er litt upraktisk for de minste barna. Fireåringer kan fint bruke den i bhg, men vi får ikke plass til et beger yoghurt i den(gal mor som jeg er), så da tyr vi til andre alternativer. Bruker den mest selv egentlig:) Anonymous poster hash: a3cea...48a
Monajenten Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Denne uken er det medlemstilbud på Sistema på Coop, tror den koster 39,- Hvor ser du det, hvilken coop? Anonymous poster hash: 12e83...63a Jeg leste feil, det er neste uke!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Har sånn og den er morsom. Litt harde lokk som noen sier, men greit nok. Den er ikke så egnet på skolen fordi den tar for stor plass i sekken. Har også en større boks som passer i som brukes til feks salat. Det var alltid nok plass til brødskiver for vår del i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå