Gå til innhold

Glade hjem Vs villa paprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de et samarbeid?? Jeg har aldri skrevet om disse to før, men begynner oppriktig å lure.. Glade hjem kopierer jo ALT som vp Gjør.. Nå skal hun tydeligvis selge unna alt som var så fantastisk og nytt for 1 mnd siden.. Følger de begge på instagram. Hvordan får glade hjem dama råd til alt dette? Vp får vel rabatter gjennom butikken sin osv.. Forstår ikke annet enn at glade hjem får samme rabatter ved at de evt samarbeider?? Uff må være slitsomt å måtte ha samme stil som andre.. Og ikke kunne lage sitt eget..

Anonymous poster hash: 1cc66...e8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

,la merke til at hun gladehjem hadde kjøpt inn den nye såpeserien til villapaprika nå... Kanskje hun blir sponset?!

Anonymous poster hash: 93c3b...830

Skrevet

Jeg begynte å lure på om hun er blitt en av disse forhandlerne/samarbeidspartnerne til stylebynorway.Har ikke skrevet direkte om det, men er jo begynt å linke til hvor det hun skriver om kan kjøpes.

Men fortsatt veldig tåpelig(om ikke enda verre) å plagiere bloggen(og stilen) til Villa Paprika på den måten hun gjør og har gjort i lang tid. Fantasiløst

Anonymous poster hash: 9e029...930
Skrevet

De samarbeider definitivt ikke. Gladehjem plagierer bloggen til Camilla, og kjøper ting hun har sett at Camilla har hjemme.

Anonymous poster hash: 9c678...35e
Skrevet

Verste er vel at hun later som det er sitt, at det er hennes smak som utvikler seg, når det er så åpenbart hvem det er sine ideer :/

Skrevet

Classy header hun GH har fått seg 😂

Anonymous poster hash: 50d2a...0ea

Skrevet

De samarbeider nok.

Anonymous poster hash: c254f...06b

Skrevet

De urnene koster 2500 kr stk!!

Anonymous poster hash: ec92b...497

Skrevet

Jammen om de ikke samarbeider, hvor får hun pengene fra?

Anonymous poster hash: 0fa30...a1a

Skrevet

Jammen om de ikke samarbeider, hvor får hun pengene fra?

Skrevet

Men oj!! De har det jo heeeeelt likt! Har Camilla aldri kommentert det der? Det er jo fullstendig kopi.

Skrevet

Syns hele greia er sykt!!! I tillegg så lurer jeg på hvordan denne dama får råd til alle de dyre tingene. Ingen med en lav inntekt har råd til urner til 2500kr stk.. (og ingen normale folk med lav inntekt hadde brukt så mye penger på noen stygge urner) Og hun jobber jo heller ikke..

Luksusfellen neste?!

Anonymous poster hash: e1307...e22
Skrevet

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Skrevet

Er stylebynorway hennes eller er dette ett sted hun jobber i? Eller?

Anonymous poster hash: 57448...ebe

Skrevet

Er stylebynorway hennes eller er dette ett sted hun jobber i? Eller?

Anonymous poster hash: 57448...ebe

Stylebynorway er det nye firmaet til villa paprika så vidt jeg har forstått :)

Skrevet

Det var bare noen få puter i den sofaen der - jeg mener, hva gjør de når de skal sette seg i den? Hiver alle putene på gulvet? Åh, jeg ville blitt gal og typen ville sendt meg på psykiatrisk :P

Skrevet

Det var bare noen få puter i den sofaen der - jeg mener, hva gjør de når de skal sette seg i den? Hiver alle putene på gulvet? Åh, jeg ville blitt gal og typen ville sendt meg på psykiatrisk :P

Haha, ja, det kan du si.

Og ikke bare masse puter men pledd også? Gurrimalla!!

Det er puter og pledd over alt.

Og den spisestuesofaen er overfylt, shit!

Anonymous poster hash: c254f...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...