Gå til innhold

Master på deltid, hvor mye jobber dere i tillegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal studere 50% master. Jobber 100%, men kan gå ned til 80%. Studiet er 3 timer hjemmefra med 25 undervisningsdager i året. Jobber turnus så trenger sjelden ta fri for undervisningsdager. Har store barn som stort sett greier seg selv i det daglige.

Hvor mye jobber dere andre? Usikker på om jeg skal gå ned i stilling eller ikke..

Anonymous poster hash: 959fd...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet variert, men ble cirka 30 % ved siden av studier og to bittesmå barn (fikk barn 1. og 4. året av masteren). Hadde ikke klart å jobbe 100 % og studere 100 % i tillegg til barn. Jobbet frilans som oversetter/tolk og styrte mye selv hvor mange oppdrag jeg tok.

Skrevet

Jobber 100%, studerer deltid, starter på år 2 av 4. Master i spes.ped. Jobber som lærer.

Er alene med 3 barn fra 4-8 år.

Anonymous poster hash: 0ccfc...cd7

Skrevet

Jobber 100% + overtid

Anonymous poster hash: b4fe0...d69

Skrevet

jobber 80% nå og akkurat begynt å studere. er nettstudie med 480t på 12 mnd. har 2 barn i alderen 2 og 4 år. men jobber en del kveld, så blir studie på dagtid.<br />er også ringevikar på dagtid i et annet arbeidsforhold. blir ca 30 t der pr mnd. så blir ca 100 % jobb + studie.

Anonymous poster hash: c372a...a70

Skrevet

Master på heltid, jobber ca 80 %, pluss familie og oppfølging av fritidsaktiviteter, i form av styreverv, funksjonæroppgaver osv. Barn som heldigvis er ganske selvgående og en fantastisk mann.

Anonymous poster hash: 52bf9...2a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...