Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Var hos legen i kveld (legevakta) fått antibiotika,men nå var det ikke noe utslag på bakterier. Nå skal det sies at jeg tok urinprøve på kvelden,gar så og si tissa i hele dag. Men han mente at jeg hadde "store" symptomer på det. Er jo tissa treng med en gang jeg har reist meg opp fra do f.eks. og tisser til tider nesten ingenting. Skal vel egentlig stole på legen og spurte han. Men har aldri hørt at de gir antibiotika når det ikke er utslag? Jeg mener,med tanke på all snakk om resistente bakterier etc. Anonymous poster hash: 04cca...43d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Jeg får akutt uvi innimellom (hatt det maaaange ganger, siden jeg var liten) og kjenner igjen symptomene med én gang. Noen ganger har det virket som om jeg får det og kjenner det igjen mye før det gir utslag hos legen! Én gang kom jeg gråtende til legen og fortalte at jeg hadde fått det, men de fant ingenting på urinprøven. Dagen etter var jeg innom med ny prøve og de fikk nesten sjokk over hvor mye den gav seg utslag i da. Jeg hadde levert ny prøve med morgenurin imorgen var jeg deg. Hos meg gikk det over til nyrebekkenbetennelse en påske da jeg ikke kom meg til legen på noen dager, og dét var iallefall ikke godt. Hehe. Ikke at du kommer til å få det, da. Men, bedre å sjekke det igjen! Ønsker deg masse lykke til! PS: Tranebærkapsler og tranebærjuice kan lindre - bakteriene liker ikke å ha et surt miljø i blæra! Anonymous poster hash: a25e6...716
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Ser forresten nå at du fikk antibiotika! Da tror de nok du helt sikkert har fått uvi. God bedring til deg! Anonymous poster hash: a25e6...716
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Takk! Han var ganske sikker. Jeg var hos legen for 3 år siden og da mente hun at jeg hadde "nervøs blære" eller hva det nå heter☺men da kunne det ihbertfall ta opp til 1 t. Før jeg måtte tisse. Nå må jeg tisse.med en gang jeg er ferdig igjen.jeg hadde blærekattar mye som liten,men har ikke Vært plaget i voksen alder. Utenom i graviditeter som ikke har Blitt oppdaget. Da fikk jeg premature rier i uke 29... Anonymous poster hash: 04cca...43d
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Flere får negativt på UVI, så den må sendes til dyrking og da får de positivt. Anonymous poster hash: 4974d...560
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #6 Skrevet 6. august 2015 Aha☺ Anonymous poster hash: 04cca...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå