Gå til innhold

Møte nye dame eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen har fått seg ny dame. De har ikke vært sammen lenge. Et par mnd kanskje. Kjæresten min mener jeg bør be om å få møte henne da hun har møtt barna og har noe med de å gjøre. Jeg mener at de bør få tid til å venne seg til tilværelsen og finne ut av om de satser på dette eller ikke før jeg "blander meg inn" og ber om å møte henne. Han mener at så lenge hun har møtt barna, bør hun møte barnas mor og i alle fall si "hei" slik at vi vet hvem hverandre er.

Jeg har snakket med far og sagt at barna er bedt om å gi henne samme respekt de gir meg og om de klager på henne, så sier jeg sannheten til de. (For det meste er jeg enig med henne ifht regler).

Kjæresten min mener det vil styrke samarbeidet mellom meg og far (et dårlig et) om jeg får et hyggelig forhold og en hyggelig start med en evt stemor

Hvem mener dere har "rett"? Bør de få tid til å finne ut av den nye tilværelsen eller bør vi samarbeide fra dag en alle tre?

Anonymous poster hash: d5c64...9ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med far. 

Skrevet

Syns barna har blitt involvert for tidlig. Men nå skaden er skjedd så ville jeg møtt henne.

Anonymous poster hash: d4572...35d

Skrevet

Jeg er enig med far.

Enig med far? Far har ikke uttalt seg her... Det er jeg og min kjæreste som har denne "debatten"

Skrevet (endret)

Jeg er også enig med kjæresten din. Jeg syns det er rart du ikke vil møte henne.

Endret av Mamma`n til Will& Ailo
Skrevet

Jeg er enig med far.

Enig med far? Far har ikke uttalt seg her... Det er jeg og min kjæreste som har denne "debatten"

Da misforsto jeg- men jeg er uansett enig med den som mener at du bør møte stemor.

Skrevet

Jeg er også enig med kjæresten din. Jeg syns det er rart du ikke vil møte henne.

Som sagt er ikke far en del av debatten her...

Skrevet

Jeg er enig med far.

Da misforsto jeg- men jeg er uansett enig med den som mener at du bør møte stemor.

Barna møtte stemor for første gang i sommerferien som startet mandag. Synes de må få tipp seg til å finne ut av dette med forholdet og om det funker før jeg blander meg inn og skal møte henne..

Skrevet

Som sagt er ikke far en del av debatten her...

Det er ikke slik at far har tilbudt meg å møte henne og jeg nekter. Det er slik at kjæresten min mener jeg bør be om å møte henne og jeg mener at de blr få tid på seg til å finne ut av om dette at han har barn fra før er noe hun kan trives med før jeg ber om å treffe henne. Barna traff henne første gang på mandag

Skrevet

Med tanke på at de kun har vært sammen i noen måneder og kjæresten ennå ikke er flyttet inn med far, hadde ikke jeg sett noen hensikt i å møte vedkommende på dette tidspunktet. (Det kan fort bli flere slike møter framover hvis dette ikke er den rette for far.)

I det forholdet blir mer alvorlig, type nytt barn, samboerskap eller giftemål, vil det være på sin plass at dere finner et sted å møtes.

Skrevet

Aldri møtt noen av damene til eksen min som jeg har barn med. Det blir jo slutt uansett mellom dem :-) nå får han ny samboer, under et år etter den forrige flytta ut og han også fikk unge med. Gjør som du vil. Tenker at sålenge barnet mitt har det fint på samvær, må han gjerne date fandens oldemor for min del, men jeg vil ikke involvere meg i hans damer..

Anonymous poster hash: ccb44...6f9

Skrevet

Jeg tenker at det er for tidlig. Det kan jo være at det blir brudd mellom de. Kjæresten mener at det er kjekt å vite og se den som skal være sammen med barna mine fremover på samvær. Men jeg vil gi de tid og fred i begynnelsen til å finne ut av dette.

Det kan jo være han blir dumpet når hun finner ut at han er spillavhengig og har 300 000 i spillegjeld feks.

Skrevet

Jeg tenker at det er for tidlig. Det kan jo være at det blir brudd mellom de. Kjæresten mener at det er kjekt å vite og se den som skal være sammen med barna mine fremover på samvær. Men jeg vil gi de tid og fred i begynnelsen til å finne ut av dette.

Det kan jo være han blir dumpet når hun finner ut at han er spillavhengig og har 300 000 i spillegjeld feks.

Greit og være realistisk ;) min ex er avhengig av dataspill og spiller ufattelig mye, overvektig, kontrollerende ++, eier ikke nåla i veggen. Betaler nesten ikke bidrag for sine to barn. Allikevel lar han damene bo gratis og leve gratis med han, for det er alt han tilbyr dem.. Sikkert kjekt for alenemoren han har funnet seg.

Anonymous poster hash: ccb44...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...