Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Har to gutter som er 6 og 8 og tenker på litt romfordeling etter hvert. Men nå har de jo tusen leker i forskjellige kasser og hist og her...puh. Så jeg lurer på om de er "ferdig" med disse lekekassene og smålekene overalt når de er litt eldre? Får ikke plass til alle disse lekene/kassene om jeg ommøblerer og bytter litt om på rom når de er litt større. Anonymous poster hash: 5f932...ac5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Mine på den alderen leker ikke. Det er idrett som gjelder nå. Yngste kan pusle litt med Lego, men det er fint lite. Anonymous poster hash: 78375...566
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Min gutt på 11 leker fremdeles litt med lego, alt annet har stått urørt veldig lenge nå. Da han fikk nytt rom i fjor ville han ikke ha leker der i det hele tatt. Legokassa står i kjellerstua, kassene med biler, dyrefigurer, utkledningstøy, treklosser, brio osv osv er sortert og satt på loftet. Han tegner, leker av og til med lillesøsters play-doh o.l, men han er mest ute med kompiser (fotball, skateboard, vannballonger osv) Anonymous poster hash: 9d01a...c01
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #4 Skrevet 6. august 2015 Ja, jeg tenker på å ta vare på alt av brio, duplo og lego. Legger det på loftet tenker jeg. Går vel mer på tv-spill og dataspill i den alderen. Anonymous poster hash: 5f932...ac5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #5 Skrevet 6. august 2015 Barna her på 10-12 år leker med Lego. Alle har kjøpt seg ny Lego i år. Ellers liker de småleker som sprettball etc. 11-åringen leker med leker også, men han har asperger syndrom. Anonymous poster hash: 9289d...aaa
Plutselig_gravid Skrevet 7. august 2015 #6 Skrevet 7. august 2015 Min gutt har ikke hatt leker på rommet på noen år nå. Han er 12. Det går i data, musikk og idrett. Men unger er forskjellige. Han har egentlig aldri lekt med leker :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #7 Skrevet 7. august 2015 Her leker han litt med Lego med lillebroren, men mest opptatt av å bygge ting med den. Ellers tegner han, leser, leker ute med nerf, sparkesykkel, sykkel, hyttesnekring osv. Ellers er det spill som er interessant, så vi har ryddet bort det meste av leker. Men kosedyra i senga bor der enda 😊 Anonymous poster hash: 3af35...8c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå