Gå til innhold

Hvor ofte spiser du grove rundstykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller annet grovt brød UTEN pålegg eller noenting på? Er det fordi du forsøker å holde deg tynn, eller synes du det er dritdigg?

Anonymous poster hash: 40519...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser aldri noe brød, grovt eller fint, uten noen ting på. Men spiser grovt brød eller rundstykker stort sett hver dag. Fordi jeg synes det er godt. 

Anonymous poster hash: 671d3...3dc
Skrevet

Aldri, men så er eg ikkje så veldig tynn heller.

Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: dd0b3...450
Skrevet

Lager grove knekkebrød med mye frø, lager jeg rundstykker, er de og fullkorn, uten hvete og gjerne med en del gulrot i og. Men jeg har alltid pålegg på. Slanker jeg meg, så spiser jeg med proteinrikt pålegg, og tar gjerne ekstra pålegg, og bare 1 knekkebrød.

Anonymous poster hash: 1e257...8cb
Skrevet

Aldri. Er fin og tynn som jeg er.

Anonymous poster hash: c7583...6dc

Skrevet

Hvorfor skulle jeg spise en brødskive eller rundstykke uten noe som helst på, uansett om det er grovt eller fint?

Anonymous poster hash: 0807e...417
Skrevet

Men, seriøst, hva er greia med grovt brød og det å være tynn. Er det slik at den type produkter kun er for folk som ønsker å bli tynnere plutselig?

Anonymous poster hash: 671d3...3dc

Skrevet

Spiser bare knekkebrød jeg å det skal være grovt.

Anonymous poster hash: ea4de...233

Skrevet

Hender jeg spiser knekkebrød uten pålegg, men aldri brød/rundstykker.

At jeg spiser knekkebrød uten pålegg skyldes nok mest en travel jobb, og ofte spiser løpende mellom to møter, og litt at jeg prøver å ha kontroll på kaloriene.

Anonymous poster hash: 6db50...854

Skrevet

Dritdigg er det vel ikke, men langt bedre enn fine rundstykker. Skal sies at jeg spiser kun glutenfritt, og da er fine rundstykker veldig bollete. Grove gir mer smak, og holder seg bedre. Spiser det kun når jeg har orket å bake, og det ligger klart i fryseren. Skjer kanskje 3-4 ganger i året. Har stort sett pålegg på, men så er jeg tynn også. 

Anonymous poster hash: 8f803...ae8
Skrevet

I feriene. Det vil si hvis jeg er på reise. Ellers går det i knekkebrød, rugsprø og havregrøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...