Gå til innhold

klyster


Siljeteo

Anbefalte innlegg

Noen som har satt klyster for å få fortgang på sakene? Ekstreme menssmerter og kynnere, men ingenting mer enda. Uke 40 idag.. var på kontroll hos jm og hu mente jeg trygt kunne sette klyster hjemme, bor like ved sykehuset og det er nr 2 ☺ men tenkte å høre andre sine erfaringer først 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ventet nr 2, gikk vannet mitt om natten (Kl 04.00) Hadde ikke rier i forkant og hadde ingen tegn til at vannet plutselig skulle gå akkurat da. Satte klyx etter at vannet hadde gått og en time etterpå kom riene for fullt. (Ca kl 05.30) 2 minutter mellom riene fra de startet. Lillebror var født 08.30, 15 minutter etter jeg ankom sykehuset.

 

Vet ikke om klysteret hadde noe med oppstart av riene å gjøre eller om de ville kommet av seg selv uansett, men var greit å få tømt tarmen da alt gikk så fort.

 

Venter nr 3 nå og kommer til å sette klyx hjemme når riene starter eller vannet går denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og stikken inni rompa og trykke på. Jeg anbefaler da du har fått den inn så klem igjen rumpeballene og trykk inn "salve" prøv og hold det i 10 sec :-) hilsen sykepleier

 

Anonymous poster hash: 89852...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å vurderer lakserolje selv..er 40+3 idag og har vært på føden med små rier 3 ganger 😥 men blir aldri noe mer...drittlei! Sitter å leser om oljen på amerikanske sider og de er visst langt fra så skeptiske som her i norge.

Noen som har erfaring? 2 ss evnt isåfall, ikke mer!

 

Anonymous poster hash: e7af2...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...