Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #1 Skrevet 6. august 2015 Spiste en brødskive i morges. Litt kaffe. Mer kaffe. To knekkebrød og et eple til lunsj. Kjøpte litt nøtter i butikken rundt lunsj, 100 gram ish. Youghurt nøtter, chili, sjokolade. En liten sjokolade etter jobb. Mini toppris. Italiensk gryte og hvitløksbrød til middag Av Toro kokken hjemme :-) og nå har jeg spist mer. Og jeg drikker cola! Blodsukkeret er bananas idag! Veide 55 kilo idag, ikke så ille som jeg trodde (usunn sommer) Anonymous poster hash: 4d177...54b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #2 Skrevet 6. august 2015 Skulle ønske jeg kunne spise alt det i dag. Men her går det i veldig små mengder, med veldig kjedelig mat, da jeg har så store smerter i magen. Og reagerer på mye mat, og god mat. Men jeg har vel bare gått av det, og er overvektig. Har gått ned 6 kg i sommer da. Og fortsetter disse mage smertene, så går jeg automatisk ned videre og. Anonymous poster hash: 20f0c...cae
Anonym bruker Skrevet 6. august 2015 #3 Skrevet 6. august 2015 Skulle ønske jeg kunne spise alt det i dag. Men her går det i veldig små mengder, med veldig kjedelig mat, da jeg har så store smerter i magen. Og reagerer på mye mat, og god mat. Men jeg har vel bare gått av det, og er overvektig. Har gått ned 6 kg i sommer da. Og fortsetter disse mage smertene, så går jeg automatisk ned videre og. Anonymous poster hash: 20f0c...cae Huff, stakkars deg!! Anonymous poster hash: 4d177...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå