Gå til innhold

Svigermor problem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spør alltid mine foreldre eller mine søsken om å være barnevakt da farmor ikke tar noe særlig kontakt eller vise noe særlig interesse for barnebarna sine. Vi har spurt mange ganger, hun har sagt ja. Men det syns på hele henne at hun helst ikke vil.

Nå har det seg sånn at jeg skal føde og alt er kaos med planleggingsdager og 30årslag og reiser på min side av familien. Vi trenger å ha noen tilgjengelig når det skjer. Og for hver dag jeg går på overtid jo vanskeligere blir det å få noen fra meg.

Mannen er sur på mora si og vil ikke spørre henne. Han er naturlig nok sår for at hun viser så liten interesse for våre barn. Men syns ikke dere at det er litt hennes tur nå når vi har prøvd alle andre?

Anonymous poster hash: 5c57e...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel så langt det var mulig prøvd å unngå å spørre henne, for min egen del (IKKE for hennes).

Men hvis ingen andre er tilgjengelig, så er det vel ingen vei utenom?

Anonymous poster hash: 67143...2c7

Skrevet

Spørsmålet er vel også kanskje om barnet trives med henne og er trygg på henne? I så fall kan man jo spørre? Vi har også uengasjerte besteforeldre og det er trist, men det er fint at de får sett hverandre av og til likevel, selv om vi må "tvinge" det frem.

Anonymous poster hash: b138a...db4

Skrevet

Datteren min skal være i bhg, så det blir bare han på 6, 1 dag og han styrer seg stort sett selv. Trenger bare noen til å gi han mat i løpet av dagen. Han er helt fortrolig med henne. Hun er en snill og hyggelig dame. Hun har bare ingen interesse av å være farmor. Eller bare på Facebook da. Da kommenterer hun alltid på bilder osv. Om at hun savner de og er stolt av de.

Skrevet

Vi spør alltid mine foreldre eller mine søsken om å være barnevakt da farmor ikke tar noe særlig kontakt eller vise noe særlig interesse for barnebarna sine. Vi har spurt mange ganger, hun har sagt ja. Men det syns på hele henne at hun helst ikke vil.

Nå har det seg sånn at jeg skal føde og alt er kaos med planleggingsdager og 30årslag og reiser på min side av familien. Vi trenger å ha noen tilgjengelig når det skjer. Og for hver dag jeg går på overtid jo vanskeligere blir det å få noen fra meg.

Mannen er sur på mora si og vil ikke spørre henne. Han er naturlig nok sår for at hun viser så liten interesse for våre barn. Men syns ikke dere at det er litt hennes tur nå når vi har prøvd alle andre?

Strengt tatt er det vel ikke hennes tur da ingen plikter å stille opp å passe deres barn.

Og å sende barn til en som ikke vil passe hadde jeg heller ikke gjort.

Anonymous poster hash: 3d7fd...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...